Dokonalost je jedním ze synonym značky Audi – a nejde jen o dokonalý produkt, tedy automobil, či související služby, ale také o perfektní prezentaci firmy.
O tom, že Audi patří i v tomto ohledu k absolutní špičce, svědčí dlouhá sbírka titulů a ocenění, které automobilka Audi, resp. její tuzemský importér posbíral v posledních letech.
Audi, značka bytostně spojená s moderními technologiemi, považuje komunikaci po datových sítích za mimořádně důležitý a účinný nástroj řízení firmy. Poskytovat dokonalé služby klientům z celé České republiky prostřednictvím perfektně organizované dealerské sítě pomáhá marketingový portál www.audi-marketing.cz, který je významným komunikačním nástrojem mezi centrálou a jednotlivými dealery sítě Audi v ČR. Kvalitu tohoto portálu dokládá jeho vítězství v letošním ročníku uznávané soutěže „Firemní médium roku 2004/05“, ve které specializovaný marketingový web Audi vyhrál svoji kategorii intranetu. Na porotce zapůsobily i internetové stránky www.audi.cz, určené pro nejširší veřejnost, které ve své kategorii získaly druhé místo, čímž obhájily svoji pozici z loňského roku.
Skvěle se umístil také prémiový firemní čtvrtletník Audi magazín, který v letošním roce už stihl zabodovat v prestižním utkání „Zlatý středník 2004“, kde se umístil stejně jako v této soutěži na stříbrné pozici. Vysokou kvalitu informačních materiálů Audi pak porota ohodnotila vynikajícím druhým místem pro katalog Audi A4.
Letošního šestého ročníku soutěže „Firemní médium roku 2004/05“, která proběhla pod záštitou Asociace obranného průmyslu ČR, se zúčastnilo celkem 28 firem a organizací veřejné správy, které přihlásily celkem 42 různých médií.
- AUDI -
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.