Dokonalost je jedním ze synonym značky Audi – a nejde jen o dokonalý produkt, tedy automobil, či související služby, ale také o perfektní prezentaci firmy.
O tom, že Audi patří i v tomto ohledu k absolutní špičce, svědčí dlouhá sbírka titulů a ocenění, které automobilka Audi, resp. její tuzemský importér posbíral v posledních letech.
Audi, značka bytostně spojená s moderními technologiemi, považuje komunikaci po datových sítích za mimořádně důležitý a účinný nástroj řízení firmy. Poskytovat dokonalé služby klientům z celé České republiky prostřednictvím perfektně organizované dealerské sítě pomáhá marketingový portál www.audi-marketing.cz, který je významným komunikačním nástrojem mezi centrálou a jednotlivými dealery sítě Audi v ČR. Kvalitu tohoto portálu dokládá jeho vítězství v letošním ročníku uznávané soutěže „Firemní médium roku 2004/05“, ve které specializovaný marketingový web Audi vyhrál svoji kategorii intranetu. Na porotce zapůsobily i internetové stránky www.audi.cz, určené pro nejširší veřejnost, které ve své kategorii získaly druhé místo, čímž obhájily svoji pozici z loňského roku.
Skvěle se umístil také prémiový firemní čtvrtletník Audi magazín, který v letošním roce už stihl zabodovat v prestižním utkání „Zlatý středník 2004“, kde se umístil stejně jako v této soutěži na stříbrné pozici. Vysokou kvalitu informačních materiálů Audi pak porota ohodnotila vynikajícím druhým místem pro katalog Audi A4.
Letošního šestého ročníku soutěže „Firemní médium roku 2004/05“, která proběhla pod záštitou Asociace obranného průmyslu ČR, se zúčastnilo celkem 28 firem a organizací veřejné správy, které přihlásily celkem 42 různých médií.
- AUDI -
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.