Vozy značka Lamborghini jsou na silnicích vždy nepřehlédnutelnými, ovšem někteří jejich majitelé si toho evidentně stále nejsou vědomi a tak vymýšlejí nové způsoby, jak svůj vůz zviditelnit. Který způsob je nejextravagantnější nejsme schopni rozhodnout, ovšem pokrýt automobil 1.3 miliony krystalů Swarovski už je skutečně působivý počin.
Pokud se majitelé vozidel jako Lamborghini Huracán rozhodnou dopřát svému vozu jedinečný vzhled, mají na výběr z mnoha možností. Někdo se spokojí jen s unikátními koly, jiní hledají jedinečný lak a milovníci extrému rovnou nechají osadit svůj vůz extravagantním body-kitem, například z produkce Liberty Walky.
Pokud si ovšem potrpíte na luxusu, pravděpodobně budete hledat jinou alternativu - podobně jako majitel tohoto vozu. Na první pohled se sice může zdát, že se rozhodl jen pro výraznější lesklý lak, ovšem bližší pohled ukáže, že si zvolil podstatně nákladnější a unikátnější možnost.
Vůz se stylovou britskou registrační značkou "BAII BYY" a pravostranným řízením byl natočen kdesi ve Francii, pravděpodobně na riviéře. Jak je ze záznamů vidět, luxusní automobil na sebe strhával skutečně velkou pozornost všech v okolí. Ostatně není se ani čemu divit - vždyť statisíce krystalů, kterými byl pokryt, vídáme spíše ve šperkařství. Jaká byla výsledná cena úpravy teda snad ani nechceme vidět.
Video, které je umístěno na kanálu G-E Supercars, ukazuje, že červené (možná růžové) kamínky pokrývají téměř celý automobil. A pokud sázíte, že bude patřit ženě, nejspíš máta pravdu. Na konci videa je totiž záběr, jak vůz z parkoviště odjíždí. Do kabiny sice pořádně nevidíme, přesto se zdá, že uvnitř sedí dvě ženy.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?