Vozy značka Lamborghini jsou na silnicích vždy nepřehlédnutelnými, ovšem někteří jejich majitelé si toho evidentně stále nejsou vědomi a tak vymýšlejí nové způsoby, jak svůj vůz zviditelnit. Který způsob je nejextravagantnější nejsme schopni rozhodnout, ovšem pokrýt automobil 1.3 miliony krystalů Swarovski už je skutečně působivý počin.
Pokud se majitelé vozidel jako Lamborghini Huracán rozhodnou dopřát svému vozu jedinečný vzhled, mají na výběr z mnoha možností. Někdo se spokojí jen s unikátními koly, jiní hledají jedinečný lak a milovníci extrému rovnou nechají osadit svůj vůz extravagantním body-kitem, například z produkce Liberty Walky.
Pokud si ovšem potrpíte na luxusu, pravděpodobně budete hledat jinou alternativu - podobně jako majitel tohoto vozu. Na první pohled se sice může zdát, že se rozhodl jen pro výraznější lesklý lak, ovšem bližší pohled ukáže, že si zvolil podstatně nákladnější a unikátnější možnost.
Vůz se stylovou britskou registrační značkou "BAII BYY" a pravostranným řízením byl natočen kdesi ve Francii, pravděpodobně na riviéře. Jak je ze záznamů vidět, luxusní automobil na sebe strhával skutečně velkou pozornost všech v okolí. Ostatně není se ani čemu divit - vždyť statisíce krystalů, kterými byl pokryt, vídáme spíše ve šperkařství. Jaká byla výsledná cena úpravy teda snad ani nechceme vidět.
Video, které je umístěno na kanálu G-E Supercars, ukazuje, že červené (možná růžové) kamínky pokrývají téměř celý automobil. A pokud sázíte, že bude patřit ženě, nejspíš máta pravdu. Na konci videa je totiž záběr, jak vůz z parkoviště odjíždí. Do kabiny sice pořádně nevidíme, přesto se zdá, že uvnitř sedí dvě ženy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.