Renault Modus Chic je dospělý vůz pro celou rodinu s vynikajícími motory, velkým, nápaditým vnitřním prostorem a nejvyšší úrovní bezpečnosti.
Limitovaná série Renault Modus Chic rozšiřuje již tak bohatou sériovou výbavu tohoto modelu. Vybrat si můžete ze dvou různých druhů čalounění. Cestování Vám bude zpříjemňovat klimatizace a rádio s CD přehrávačem s ovládáním pod volantem.
Modularitu tohoto vozu výrazně rozšiřuje zadní sedadlo TRIPTIC, které lze nastavit podle počtu osob nebo množství zavazadel. Dalším z vynikajících nápadů, které jsou vozu Renault Modus vlastní, je výklopná spodní část víka zavazadlového prostoru.
Sériová výbava Renault Modus CHIC:
- Manuální klimatizace - Autorádio 2x15W s přehr. CD- ovládání pod volantem- oddělený displej- Vnější zpětná zrcátka v barvě karosérie - Nárazníky v barvě karosérie - Specifické čalounění v kombinaci světle šedá/tmavě šedá nebo světle šedá/tmavě červená - ABS s asistenčním systémem brzd - Adaptabilní airbagy řidiče a spolujezdce - Boční airbagy vpředu Systém ISOFIX na sedadle spolujezdce a na zadních bočních sedadlech - Elektrický variabilní posilovač řízení - Výškově nastavitelný volant - Výškově nastavitelné sedadlo řidiče - Elektricky ovládaná přední okna - Centrální zamykání s dálkovým ovládáním - Palubní počítač - Zadní sedadlo TRIPTIC - Světlomety s dvojitou optikou - Tónovaná skla - Okrasné kryty kol Jagunso 15"
Modus CHIC 1,2 16V 55kW/75kjiž od 334 900 KčModus CHIC 1,4 16V 72kW/100kjiž od 354 900 KčMODUS CHIC 1,5 dCi 48kW/65kjiž od 374 900 Kč
- Renault -
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.