Renault Modus Chic je dospělý vůz pro celou rodinu s vynikajícími motory, velkým, nápaditým vnitřním prostorem a nejvyšší úrovní bezpečnosti.
Limitovaná série Renault Modus Chic rozšiřuje již tak bohatou sériovou výbavu tohoto modelu. Vybrat si můžete ze dvou různých druhů čalounění. Cestování Vám bude zpříjemňovat klimatizace a rádio s CD přehrávačem s ovládáním pod volantem.
Modularitu tohoto vozu výrazně rozšiřuje zadní sedadlo TRIPTIC, které lze nastavit podle počtu osob nebo množství zavazadel. Dalším z vynikajících nápadů, které jsou vozu Renault Modus vlastní, je výklopná spodní část víka zavazadlového prostoru.
Sériová výbava Renault Modus CHIC:
- Manuální klimatizace - Autorádio 2x15W s přehr. CD- ovládání pod volantem- oddělený displej- Vnější zpětná zrcátka v barvě karosérie - Nárazníky v barvě karosérie - Specifické čalounění v kombinaci světle šedá/tmavě šedá nebo světle šedá/tmavě červená - ABS s asistenčním systémem brzd - Adaptabilní airbagy řidiče a spolujezdce - Boční airbagy vpředu Systém ISOFIX na sedadle spolujezdce a na zadních bočních sedadlech - Elektrický variabilní posilovač řízení - Výškově nastavitelný volant - Výškově nastavitelné sedadlo řidiče - Elektricky ovládaná přední okna - Centrální zamykání s dálkovým ovládáním - Palubní počítač - Zadní sedadlo TRIPTIC - Světlomety s dvojitou optikou - Tónovaná skla - Okrasné kryty kol Jagunso 15"
Modus CHIC 1,2 16V 55kW/75kjiž od 334 900 KčModus CHIC 1,4 16V 72kW/100kjiž od 354 900 KčMODUS CHIC 1,5 dCi 48kW/65kjiž od 374 900 Kč
- Renault -
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.