Scania představila počátkem června na mezinárodním veletrhu požární a bezpečnostní techniky Interschutz 2005 v Hannoveru,...
novou generaci kabin pro vozidla záchranných a hasičských služeb, s označením CrewCab.
Nová kabina splňuje ty nejvyšší požadavky na bezpečnost. Stejně jako ostatní kabiny Scania, prošla důkladnými bezpečnostními testy, které jsou v současné době nejpřísnější na světě.
„Bezpečnost je absolutní prioritou, zejména pak v případě posádek, které mají být nasazeny do rychlé akce k záchraně druhých,“ řekl Håkan Lionell, prodejní manažer divize specializovaných vozidel Scania a expert na vozidla pro záchranné služby.
Čtyřdveřová kabina Scania CrewCab se poprvé objevila na trhu koncem devadesátých let, kdy byla uvedena čtvrtá generace vozidel Scania.
CrewCab je součástí standardního modulárního systému Scania a je vyráběna za dodržení stejně vysoké kvality, jakou se vyznačují i jiné kabiny této značky. Kabina má stejné ergonomické aspekty, nejen vzhledem k řidiči, ale i k dalším členům posádky.
„Důraz byl kladen na ergonomii sedadel, bezpečnostních pásů, úložného prostoru a tak dále. V souvislosti s tím, je třeba zmínit, že inovace, které Scania představila v rámci řady R, a které jí vynesly ocenění International Truck of the Year 2005 (Mezinárodní truck roku 2005), byly zakomponovány i do kabiny Scania CrewCab,“ poznamenává Håkan Lionell.
Nová kabina Scania CrewCab řady P, bude dodávána ve verzi CP28 pro pět až šest členů posádky a ve větší verzi CP31, která pojme šest až osm osob.
„Díky tomu, že je kabina vyráběna přímo v našich závodech, můžeme zaručit kratší dodací lhůty a navíc je také lépe připravena na různé adaptace,“ dodal Håkan Lionell.
- SCANIA -
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?