Scania představila počátkem června na mezinárodním veletrhu požární a bezpečnostní techniky Interschutz 2005 v Hannoveru,...
novou generaci kabin pro vozidla záchranných a hasičských služeb, s označením CrewCab.
Nová kabina splňuje ty nejvyšší požadavky na bezpečnost. Stejně jako ostatní kabiny Scania, prošla důkladnými bezpečnostními testy, které jsou v současné době nejpřísnější na světě.
„Bezpečnost je absolutní prioritou, zejména pak v případě posádek, které mají být nasazeny do rychlé akce k záchraně druhých,“ řekl Håkan Lionell, prodejní manažer divize specializovaných vozidel Scania a expert na vozidla pro záchranné služby.
Čtyřdveřová kabina Scania CrewCab se poprvé objevila na trhu koncem devadesátých let, kdy byla uvedena čtvrtá generace vozidel Scania.
CrewCab je součástí standardního modulárního systému Scania a je vyráběna za dodržení stejně vysoké kvality, jakou se vyznačují i jiné kabiny této značky. Kabina má stejné ergonomické aspekty, nejen vzhledem k řidiči, ale i k dalším členům posádky.
„Důraz byl kladen na ergonomii sedadel, bezpečnostních pásů, úložného prostoru a tak dále. V souvislosti s tím, je třeba zmínit, že inovace, které Scania představila v rámci řady R, a které jí vynesly ocenění International Truck of the Year 2005 (Mezinárodní truck roku 2005), byly zakomponovány i do kabiny Scania CrewCab,“ poznamenává Håkan Lionell.
Nová kabina Scania CrewCab řady P, bude dodávána ve verzi CP28 pro pět až šest členů posádky a ve větší verzi CP31, která pojme šest až osm osob.
„Díky tomu, že je kabina vyráběna přímo v našich závodech, můžeme zaručit kratší dodací lhůty a navíc je také lépe připravena na různé adaptace,“ dodal Håkan Lionell.
- SCANIA -
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.