Citroën C6 na český trh od 1,25 miliónu!

ar1, 10. července 2005, 23:58 Google+

Citroën v pátek oficiálně oznámil uvedení sedanu vyšší třídy C6 na automobilový trh. Na českém trhu se objeví v závěru roku.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
C6

C6 | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Citroën C6 má zcela nové prvky výbavy a nabízí funkce, které z něj činí skutečně luxusní vůz, a to již od první úrovně výbavy. Pohodlí, potěšení z jízdy a také aktivní i pasivní bezpečnost nebyly předmětem žádného kompromisu. Bi-xenonové samonatáčecí světlomety, aktivní odpružení s řízenou tuhostí tlumičů, automatická dvouzónová klimatizace s výdechy pro zadní sedadla či devět airbagů chránících cestující vpředu i vzadu jsou jen několika příklady bohatého vybavení nabízeného již od základní úrovně.

Zcela nové prvky výbavy a funkce, nabízené již od první úrovně výbavy…

Řada C6 zahrnuje tři úrovně výbavy (C6, C6 Lignage a C6 Exclusive) a dva typy motorů (benzinový 3.0i V6 24V a naftový 2.7 HDi V6 FAP). Již u první úrovně vybavení typ C6 nabízí sériově nové prvky komfortní a bezpečnostní výbavy, jako jsou bi-xenonové světlomety, automatická dvouzónová klimatizace s výdechy pro zadní sedadla, devět airbagů chránících stejně dobře cestující vpředu i cestující vzadu, přičemž nelze zapomenout na filtr pevných částic (FAP) u naftového motoru 2.7 HDi V6. Model C6 má rovněž aktivní kapotu motoru, která se v případě nárazu do chodce zvedne. Vytvoří se tak volný prostor, oddělující kapotu od mechanických dílů, který umožní pohlcení energie nárazu deformací kapoty a omezení účinku nárazu hlavy do kapoty.

Motor

C6

C6 Lignage

C6 Exclusive

3.0 V6

1 250 000

1 340 000

1 550 000

2.7 V6 HDI

1 330 000

1 420 000

1 630 000

Citroën C6 se samozřejmě rozhodně hlásí k tradici velkých vozů Citroën, vyznačujících se výjimečnými jízdními vlastnostmi a vyhraněným přístupem k cestování. Model C6 má proto sériově zavěšení předních kol se dvěma trojúhelníkovými rameny s oddělenou těhlicí, vícebodové zavěšení zadních kol a nové aktivní pérování s řízenou tuhostí tlumičů, což umožňuje dosáhnout nového spojení komfortu, jízdní stability a dynamických vlastností.

Bohatá základní výbava modelu C6 může být na přání doplněna o některé další prvky, jako jsou střešní okno, paket Lounge (komfortní zadní sedadla s elektrickým nastavením polohy), telematický systém NaviDrive s navigací, barevným displejem a integrovaným telefonem GSM s hlasovým ovládáním a syntetizátorem lidské řeči. Tyto prvky umožňují přesněji doladit zákazníkem požadovanou úroveň funkcí poskytovaných vozidlem.

Citroën C6, klasický a současně výjimečný automobil určený pro dlouhé a náročné cestování, se přirozeným způsobem liší od ostatních vozidel v segmentu tím, že nabízí všechny nezbytné atributy vozidla vyšší třídy, tj. eleganci, vytříbenost a impozantní vzhled. Citroën k tomu připojuje své zkušenosti a spojuje tak emotivní sílu s průkopnickou technologií.

Čisté a plynulé linie, vyvážené rozměry, výkon a dynamičnost patří mezi hodnoty, které vedly k vytvoření tohoto uměleckého díla. Prostornost a pohoda, pociťované v interiéru díky vytříbené palubní desce, rafinovaná atmosféra v interiéru a ušlechtilé materiály vybízejí cestující ke zcela nerušenému cestování.

Kromě stylu a atmosféry v interiéru nabízí Citroën výrazně inovativní pojetí automobilu z hlediska použitých avantgardních technologií, jízdního chování vozidla a komfortu. Systém projekce na čelní sklo (Head-Up Display) zobrazuje v úrovni očí řidiče základní provozní informace, jako jsou například rychlost vozidla nebo navigační údaje, což významně přispívá k aktivní bezpečnosti.

Kromě inteligentních systémů podporujících řízení, jako jsou systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu (AFIL), parkovací asistent vpředu a vzadu, samonatáčecí bi-xenonové světlomety, tempomat a omezovač rychlosti, je Citroën C6 jediným modelem v typové řadě vybaveným elektrickou parkovací brzdou a aktivním pérováním s řízenou tuhostí i tlumením. Toto pérování mu umožňuje stát se vzorem ve své kategorii z hlediska komfortu, řízení i jízdního chování vozidla. Model C6 prokazuje výjimečnou stabilitu díky řízenému třípolohovému deflektoru na víku zavazadlového prostoru, který umožňuje nejen snížit spotřebu paliva, ale také zkrátit brzdné vzdálenosti při brzdění ve vysokých rychlostech.

Zařazení vozidla Citroën C6 do vyšší třídy je potvrzeno výběrem dvou šestiválcových motorů – zážehového a vznětového – které jsou zárukou pružnosti a pohodlné jízdy. Benzinový motor se zdvihovým objemem 3,0 litru poskytuje výkon 215 koní DIN (155 kW), nový naftový motor HDi V6 se zdvihovým objemem 2,7 litru poskytuje výkon 208 koní DIN (150 kW) a je vybaven filtrem pevných částic (FAP). Oba motory jsou spojeny se šestistupňovou automatickou převodovkou.

- CITROËN -
Foto: AUTO NEWS NETWORK

Vytisknout

Diskuze: Citroën C6 na český trh od 1,25 miliónu!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

EP Tahačů - Německo/Nürburgring

Körber s Buggyrou vyhrál obě jízdy

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud