Nissan Navara je velice příjemný pick-up, který kromě těžké dřiny zvládá i vcelku komfortní cestování. Toho si navíc všímá stále více zákazníků, od kterých přichází další objednávky. Společnost Nissan tak začala v reakci na rostoucí globální poptávku vyrábět model Navara i v Argentině, čímž se počet zemí, ve kterých se nejoblíbenější pick-up společnosti vyrábí, zvýšil na pět.
Rozšíření globální výroby společnosti Nissan do továrny Santa Isabel jejího aliančního partnera Renault v Córdobě je pro tento závod významným milníkem. Společnost Nissan oznámila svůj střednědobý plán zvýšit do roku 2022 celosvětové prodeje lehkých užitkových vozidel o 40 %.
Model Navara se v Jižní Americe prodává pod označením Nissan Frontier a je v této oblasti dostupný na 38 trzích. Díky své celosvětové popularitě se vyrábí v továrnách ve Španělsku, Číně, Mexiku, Thajsku a nyní Argentině.
Další díl příběhu úspěchu modelu Nissan Navara můžete očekávat do konce letošního roku. „Pick-up Nissan vlastní více než 15 milionů lidí ve 180 zemích. Užitkové vozy představují globálně rostoucí segment a zároveň jsou silnou stránkou společnosti Nissan,“ řekl Ashwani Gupta, první viceprezident oddělení lehkých užitkových vozidel společnosti Nissan.
„Dnešní zahájení výroby je skvělou zprávou pro tuto oblast, společnost Nissan a naši Alianci. V Latinské Americe máme už nyní silné postavení a tato výrobní linka zaručí lepší dostupnost našich pick-upů v kontextu rostoucího globálního zájmu o tyto vozy.“
Lehká užitková vozidla Nissan volí stále více zákazníků kvůli jejich autentickým schopnostem a pohodlí, které poskytují na silnici i v terénu. Soustavné zaměření společnosti na vizi Inteligentní mobility Nissan znamená, že model Navara nabízí pokročilé a sofistikované technologie.
Díky více než 80letým zkušenostem s navrhováním, vývojem a výrobou nákladních vozidel a dodávek má společnost Nissan v oblasti pick-upů záviděníhodnou reputaci, co se týče výdrže a schopností vozů. Lehká užitková vozidla dnes tvoří šestinu celosvětových prodejů společnosti Nissan.
Klíčovou součástí ambiciózní regionální strategie společnosti Nissan je zaujmout místo mezi třemi nejvýznamnějšími automobilovými značkami v Latinské Americe. Investice do závodu v Córdobě ve výši 600 milionů dolarů by měla vytvořit až 3 000 nových pracovních míst a schopnost vyrobit 70 000 vozidel Aliance ročně.
Průmyslový komplex Renault v Córdobě bude vyrábět jednotunové pick-upy pro alianční partnery Renault a Nissan a v rámci trvající spolupráce se společností Daimler i vozy Mercedes-Benz. Tyto tři pick-upy budou sdílet konstrukční díly, přesto si zachovají vlastní identitu značky, design a rozlišující prvky.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?