Nissan Navara je velice příjemný pick-up, který kromě těžké dřiny zvládá i vcelku komfortní cestování. Toho si navíc všímá stále více zákazníků, od kterých přichází další objednávky. Společnost Nissan tak začala v reakci na rostoucí globální poptávku vyrábět model Navara i v Argentině, čímž se počet zemí, ve kterých se nejoblíbenější pick-up společnosti vyrábí, zvýšil na pět.
Rozšíření globální výroby společnosti Nissan do továrny Santa Isabel jejího aliančního partnera Renault v Córdobě je pro tento závod významným milníkem. Společnost Nissan oznámila svůj střednědobý plán zvýšit do roku 2022 celosvětové prodeje lehkých užitkových vozidel o 40 %.
Model Navara se v Jižní Americe prodává pod označením Nissan Frontier a je v této oblasti dostupný na 38 trzích. Díky své celosvětové popularitě se vyrábí v továrnách ve Španělsku, Číně, Mexiku, Thajsku a nyní Argentině.
Další díl příběhu úspěchu modelu Nissan Navara můžete očekávat do konce letošního roku. „Pick-up Nissan vlastní více než 15 milionů lidí ve 180 zemích. Užitkové vozy představují globálně rostoucí segment a zároveň jsou silnou stránkou společnosti Nissan,“ řekl Ashwani Gupta, první viceprezident oddělení lehkých užitkových vozidel společnosti Nissan.
„Dnešní zahájení výroby je skvělou zprávou pro tuto oblast, společnost Nissan a naši Alianci. V Latinské Americe máme už nyní silné postavení a tato výrobní linka zaručí lepší dostupnost našich pick-upů v kontextu rostoucího globálního zájmu o tyto vozy.“
Lehká užitková vozidla Nissan volí stále více zákazníků kvůli jejich autentickým schopnostem a pohodlí, které poskytují na silnici i v terénu. Soustavné zaměření společnosti na vizi Inteligentní mobility Nissan znamená, že model Navara nabízí pokročilé a sofistikované technologie.
Díky více než 80letým zkušenostem s navrhováním, vývojem a výrobou nákladních vozidel a dodávek má společnost Nissan v oblasti pick-upů záviděníhodnou reputaci, co se týče výdrže a schopností vozů. Lehká užitková vozidla dnes tvoří šestinu celosvětových prodejů společnosti Nissan.
Klíčovou součástí ambiciózní regionální strategie společnosti Nissan je zaujmout místo mezi třemi nejvýznamnějšími automobilovými značkami v Latinské Americe. Investice do závodu v Córdobě ve výši 600 milionů dolarů by měla vytvořit až 3 000 nových pracovních míst a schopnost vyrobit 70 000 vozidel Aliance ročně.
Průmyslový komplex Renault v Córdobě bude vyrábět jednotunové pick-upy pro alianční partnery Renault a Nissan a v rámci trvající spolupráce se společností Daimler i vozy Mercedes-Benz. Tyto tři pick-upy budou sdílet konstrukční díly, přesto si zachovají vlastní identitu značky, design a rozlišující prvky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.