Nissan Navara je velice příjemný pick-up, který kromě těžké dřiny zvládá i vcelku komfortní cestování. Toho si navíc všímá stále více zákazníků, od kterých přichází další objednávky. Společnost Nissan tak začala v reakci na rostoucí globální poptávku vyrábět model Navara i v Argentině, čímž se počet zemí, ve kterých se nejoblíbenější pick-up společnosti vyrábí, zvýšil na pět.
Rozšíření globální výroby společnosti Nissan do továrny Santa Isabel jejího aliančního partnera Renault v Córdobě je pro tento závod významným milníkem. Společnost Nissan oznámila svůj střednědobý plán zvýšit do roku 2022 celosvětové prodeje lehkých užitkových vozidel o 40 %.
Model Navara se v Jižní Americe prodává pod označením Nissan Frontier a je v této oblasti dostupný na 38 trzích. Díky své celosvětové popularitě se vyrábí v továrnách ve Španělsku, Číně, Mexiku, Thajsku a nyní Argentině.
Další díl příběhu úspěchu modelu Nissan Navara můžete očekávat do konce letošního roku. „Pick-up Nissan vlastní více než 15 milionů lidí ve 180 zemích. Užitkové vozy představují globálně rostoucí segment a zároveň jsou silnou stránkou společnosti Nissan,“ řekl Ashwani Gupta, první viceprezident oddělení lehkých užitkových vozidel společnosti Nissan.
„Dnešní zahájení výroby je skvělou zprávou pro tuto oblast, společnost Nissan a naši Alianci. V Latinské Americe máme už nyní silné postavení a tato výrobní linka zaručí lepší dostupnost našich pick-upů v kontextu rostoucího globálního zájmu o tyto vozy.“
Lehká užitková vozidla Nissan volí stále více zákazníků kvůli jejich autentickým schopnostem a pohodlí, které poskytují na silnici i v terénu. Soustavné zaměření společnosti na vizi Inteligentní mobility Nissan znamená, že model Navara nabízí pokročilé a sofistikované technologie.
Díky více než 80letým zkušenostem s navrhováním, vývojem a výrobou nákladních vozidel a dodávek má společnost Nissan v oblasti pick-upů záviděníhodnou reputaci, co se týče výdrže a schopností vozů. Lehká užitková vozidla dnes tvoří šestinu celosvětových prodejů společnosti Nissan.
Klíčovou součástí ambiciózní regionální strategie společnosti Nissan je zaujmout místo mezi třemi nejvýznamnějšími automobilovými značkami v Latinské Americe. Investice do závodu v Córdobě ve výši 600 milionů dolarů by měla vytvořit až 3 000 nových pracovních míst a schopnost vyrobit 70 000 vozidel Aliance ročně.
Průmyslový komplex Renault v Córdobě bude vyrábět jednotunové pick-upy pro alianční partnery Renault a Nissan a v rámci trvající spolupráce se společností Daimler i vozy Mercedes-Benz. Tyto tři pick-upy budou sdílet konstrukční díly, přesto si zachovají vlastní identitu značky, design a rozlišující prvky.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?