Volkswagen Užitkové vozy vyvinul na základě konceptu California XXL z roku 2017 kempinkový vůz pro sériovou výrobu. Společnost představí nový kempinkový vůz, vycházející z modelu Crafter, poprvé na veletrhu Caravan Salon 2018 v Düsseldorfu, který se uskuteční ve dnech 24. srpna až 2. září.
Sériová verze nového kempinkového vozu navazuje na čistý, svěží design konceptu California XXL. Vzhled nového modelu také zřetelně prozrazuje příbuznost s kultovním kempinkovým vozem California T6. Zákazníci budou mít u nového modelu, stejně jako u modelu California, na výběr mezi jednobarevným a dvoubarevným lakováním karoserie.
Mezi charakteristické prvky interiéru patří světlé barvy a praktická řešení. Koupelna, včetně sprchového koutu a WC, kuchyňka a spací zóna v zadní části vozu se vyznačují důkladně promyšleným uspořádáním s ohledem na specifické požadavky života na cestách.
Volkswagen California byl představen v roce 1988 na technickém základě tehdejší třetí generace modelové řady „Transporter“. Volkswagen Užitkové vozy v současnosti vyrábí model California, odvozený od šesté generace řady T, a nedávno oslavil nejen 30. výročí zahájení výroby tohoto modelu pro volný čas, ale také výrobní milník, při němž byla překročena hranice 100 000 vyrobených vozů California. Volkswagen California je tak nejúspěšnějším kempinkovým vozem všech dob.
Volkswagen Užitkové vozy nyní vyvinul pro sériovou výrobu kempinkový vůz na základě velkého „bratra“ Transporteru, v jehož konstrukci jsou využity bohaté zkušenosti ze tří desetiletí výroby modelu California.
Více informací o novém kempinkovém vozu značky Volkswagen Užitkové vozy bude zveřejněno při zahájení veletrhu Caravan Salon v Düsseldorfu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?