SUV-ofenzíva značky Škoda s modely Kodiaq a Karoq běží na plné obrátky. Škoda nyní přenáší svůj expresivní designový jazyk do nového městského SUV pro čínský trh a zvýrazňuje tak emocionální sílu značky. Krystalické designové prvky, které jsou společné všem SUV značky Škoda, odrážejí robustní vzhled modelu a zároveň zdůrazňují jeho elegantní detaily a prvotřídní kvalitu.
Jedním z vrcholů letošního autosalonu Auto China 2018 v Pekingu bude premiéra nového městského SUV. Škoda přizpůsobila nové městské SUV požadavkům čínských zákazníků. Jak je patrné ze skic, mřížka chladiče a světlomety tvoří v přední části vozu jednotnou linii. Robustní design zvýrazňují také plastové designové elementy v oblasti prahů, přecházející v lemy blatníků. Dávají tak vyniknout designu kol. Zadní skupinové svítilny se pyšní typickým krystalickým designem.
Důležitou roli v růstu značky ŠKODA hraje SUV-strategie. Na čínském trhu představuje podíl SUV na celkovém prodeji značky Škoda v prvním čtvrtletí více než 30 %. Čína je největším trhem značky Škoda, který přispívá více než čtvrtinou k celosvětovému počtu vozidel dodaných zákazníkům. V loňském roce zvýšila Škoda počet dodávek vozidel v Číně o 2,5 % na 325 tisíc kusů. Rok 2017 je také nejúspěšnějším rokem v historii značky Škoda na čínském trhu od jejího opětovného vstupu v roce 2007.
Základní kámen pro budoucí profitabilní růst značky Škoda v Číně byl položen 30. března 2016, kdy zástupci Volkswagenu, SAIC Motor Corporation Limited a Škoda Auto podepsali memorandum o porozumění. Dohoda, podepsaná při státní návštěvě čínského prezidenta Si Ťin-pchinga v České republice, obsahuje investiční pětiletý plán ve výši přes dvě miliardy EUR. Cílem je rozšíření modelových řad, například o několik SUV a vozy s alternativními pohony.