Krátce po odhalení speciální edice Bullitt se dočkáváme další speciální retro edice modelu Mustang, tentokrát s označením California Special. Fanoušci Mustangů si pak nejspíš vzpomenou, že vůbec první model s tímto označením vyjel na silnice v roce 1968 a jeho design byl silně inspirován modelem Shelby GT z roku 1967.
Speciální retro-edice bude vzdávat hold svým předkům v každém detailu. Například mřížka chladiče dostane stejné matně-černé lakování, na boku se objeví speciální grafika a víko kufru ozdobí červeno-černý nápis "California Special". Vrcholem drobných změn exteriéru pak budou speciální pěti-paprskové disky kol nebo přední splitter z balíčku "Mustang Performance".
V interiéru zaujmou především černá semišová sedadla s kontrastním červeným prošíváním a nápisem GT / SC". Podobné označení pak nese i černou kůží čalouněná palubní deska s červeným prošíváním nebo speciální podlahové koberečky.
Speciální edice California Special dorazí na americké trhy společně s novým Mustangem generace 2019, který toho nabídne mnohem víc. Jednou z novinek bude například systém automatických mezi-plynů, díky čemuž si řidiči Mustangů GT budou moci vychutnávat svých 460 koní a 520 Nm točivého momentu s větší lehkostí a noblesou.
Mimo to nabídne Mustang 2019 systém nastavení zvuku výfuku i pro slabší variantu s motory EcoBoost. Zvuk si budou moci řidiči nastavit buď prostřednictvím 12-palcového panelu infotainmentu, nebo skrze 5.2 palcový displej digitálního přístrojového štítu.
Další novinkou pro americký Mustang bude speciální audio-systém Bang & Olufsen Play, který se představil v Ženevě společně s evropskou variantou Mustangu Bullit. S tímto audio-systémem získá Mustang 12 reproduktorů a 10-kanálový zesilovač s výkonem 1 000-wattů.
Nový Mustang 2019 vyjede na americké trhy a kromě dalších drobnějších novinek nabídne i novou paletu laků, která kromě odstínů jako Need for Green či Velocity Blue nabídne i barvu známou z edice Bullit, tedy "Dark Highland Green". Pro kompletní přehled novinek a trochu toho syrového zvuku osmiválce však doporučujeme pustit si krátké video oznamující příchod edice California Special.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.