Elegantní limuzína z konce třicátých let se na internetu objevila před pár měsíci, kdy její aukce vyvolala skutečně pozdvižení. Zájemci během aukce vyhnali cenu až na 7 milionů dolarů (cca 144,4 mil. korun), ovšem ani to majiteli nestačilo a tak se vůz oficiálně neprodal a světu se ztratil z očí.
Podle magazínu Seattle Times se však právě tato historicky ceněná obrněná limuzína, nesoucí registrační značku 1A 148 461, před pár dny objevila ve slavné čtvrti Medina (stát Washington, USA), která je slavná svými zámožnými rezidenty. Své sídlo zde má například i Bill Gates nebo nový nejbohatší člověk světa Jeff Bezos.
Jessi Sites, která je také obyvatelskou čtvrti Medina, vypověděla reportérům ze Seattle Times, že viděla dva muže, jak vůz vykládají z nákladního vozu. Během vykládání prý vůz i nastartovali a ten vydával skutečně hlasité zvuky. Krátce po vyložení Mercedesu pak měl být z nákladního vozu vyložen ještě jeden sběratelský vůz.
Rod Egan, jeden z ředitelů aukční společnosti Worldwide Auctioneers, vypověděl redaktorům, že vůz se sice neprodal během aukce konané 17. ledna, ale krátce po ní se prodejce domluvil s jedním ze zájemců. Detaily o novém majiteli nebo ceně však kvůli smlouvě o mlčenlivosti nemohl prozradit. Podle všeho by však vůz neměl skončit na území Washingtonu, ale měl by odcestovat někam hodně daleko. Vykládku v prestižní čtvrti pak Rod Egan přikládá tomu, že vůz musel být vyložen kvůli doručování jiného automobilu na korbě náklaďáku. Realita však může být jiná.
Co se samotného Mercedesu týče, pod jeho velice tmavě modrou (až téměř černou) pancéřovanou karoserií s neprůstřelnými skly se ukrývá 7.7 litrový řadový osmiválec o výkonu 230 koní. 770K se vyrobilo pouze v 88 exemplářích, přičemž do současné doby se jich mělo dochovat pouze pět. Dva jsou ve sbírkách muzeí, tři, včetně tohoto, v soukromém vlastnictví.
Ačkoliv nevíme za jakou sumu se vůz prodal, velice pravděpodobně přesahovala částku 7 milionů dolarů. Z té pak poputuje 10 % nadaci "Simon Wiesenthal Center", která podporuje vzdělávání o Holokaustu.
Mnoho lidí však věří, že tento vůz by měl být v Muzeu. Vůz byl totiž přidělen Hitlerovu osobnímu řidiče, kterým byl jistý Erich Kampka. Ten pak ve voze mezi lety 1939 až 1941 vozil různé nacistické pohlaváry a s vozem se zúčastnil i několika přehlídek.