Elon Musk momentálně stojí v čele hned několika velkolepých projektů, ovšem jeho plány na rychlou podzemní dopravu se poslední dobou odsunuly na pozadí. Nyní však přichází zprávy, že Musk dostal svolení začít budovat své "tunely" ve Washingtonu D.C. Mohlo by tak jít o začátek velkolepého plánu, který zkrátí cestování mezi velkoměsty z hodin na desítky minut.
Washington Post přinesl zprávy, podle kterých Muskova společnost Boring Company získala od úřadů v D.C. stavební povolení k přípravným a výkopovým pracím poblíž opoceného parkoviště v rozrůstající se městské čtvrti NoMa.
Povolení mělo být vydáno již v listopadu minulého roku a mluvčí Boring Company potvrdil, že pokud na místě skutečně dojde ke stavbě, mohlo by jít o budování stanice. Ta by pak mohla posloužit buď síti Hyperloop nebo síti podzemních přepravních platforem, jejichž vývojem se Broing Company zabývá.
Musk už o možnosti vybudovat vysokorychlostní spojení mezi Washingtonem a New Yorkem několikrát mluvil. V minulém roce dokonce zveřejnil na Twitteru zprávu, podle které již získal ústní souhlas k vybudování systému, který by umožnil cestování mezi městy během 29 minut a navíc by nabídl i stanice v Baltimoru a Philadelphii.
Podle Washington Post navíc starosta Washingtonu již navštívil sídlo Boring Company v Californii a následně měl dopravní úřad pověřit zjišťováním, jaká povolení by Musk potřeboval k budování tunelů pod silnicemi a veřejnými pozemky. Samotná stavba je tak zatím stále v nedohlednu, nicméně se ukazuje, že Musk na svých snech, jakkoliv se mohou zdát šílené, neustále pracuje.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?