Ansel Elgort, který se před několika měsíci proslavil ve filmu Baby Driver, vyměnil své zářivě červené Subaru WRX za něco nepatrně rychlejšího: hybridní supersport Porsche 918 Spyder.
Automobilka Porsche zveřejnila první díl ze své série "TOP 5", ve které nás hodlá seznámit se svými legendárními modely. Hned v první epizodě se objevilo bílé Porsche 918 Spyder, za jehož volantem se objevil i výše zmíněný herec. Hlavní slovo však měl Lars Kern, testovací řidič automobilky, který nás seznámil s pěti nejvýraznějšími přednostmi vozu.
Samotné video je však poněkud "zvláštní". Nevíme, zda rozhovory Larse a Ansela probíhaly podle předem připraveného scénáře, nebo byly autentické, nicméně působily na nás dost "zvláštně". Když se totiž mluví o zvuku, který 918 produkuje, málokoho by přeci napadlo zmiňovat stereo, ne?
Mezi další vlastnosti ze seznamu TOP 5 pak patřil design kombinující styl a sportovnost, odlehčení šasi z karbonu, zvuk (motoru), hybridní pohonný systém a samozřejmě výkon, který překonal mnohé rekordy. Nic to ale nemění na skutečnosti, že první epizoda byla jednoduše "zvláštní."
Pokud si ale odmyslíme zvláštní konverzaci, můžeme se kochat alespoň několika skutečně povedenými záběry na vůz, který v době svého příchodu na trh definoval zcela novou kategorii sportovních vozů. Až postupem čase se objevili rivalové v podobě McLarenu P1 a Ferrari LaFerrari, nicméně Porsche již během několika příležitostí prokázalo, že i své novější a výkonnější konkurenty dokáže porazit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.