VW poprvé v historii připravil speciální výstavu věnovanou modelu Corrado. Na víkendové Bremen Classic Motor Show vystavil prototyp kupé V6 od firmy Karmann a úplně poslední vyrobený Corrado s levostranným řízením.
Výstava Volkswagen Classic slaví 30. narozeniny modelu Corrado s dvěma speciálními modely - prototypem modelu 16V G60 z roku 1989 o výkonu 210 k vyráběným u Karmannu v Osnabrücku a posledním vyrobeným kusem s levostranným řízením a motorem VR6 o výkonu 190 k z roku 1995.
VW Corrado bylo uvedeno na trh v roce 1988 jako nástupce řady Scirocco II, ale to nadále pokračovalo po boku svého nástupce až do roku 1992. Výroba modelu Corrado skončila pouhé tři roky poté, v roce 1995. Technický základ Corrada tvořil VW Golf II, při uvedení na trh mělo kupé čtyřválec 1.8 s mechanickým dmychadlem. Toto G60 disponovalo výkonem 160 k. V roce 1991 přibyly další dvě pohonné jednotky, a to čtyřválcový dvoulitr o výkonu 136 k a špičkový šestiválec 2.9 VR6, disponující výkonem 190 k. Od modelového roku 1993 přibyl ještě dvoulitr o výkonu 115 k.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?