VW poprvé v historii připravil speciální výstavu věnovanou modelu Corrado. Na víkendové Bremen Classic Motor Show vystavil prototyp kupé V6 od firmy Karmann a úplně poslední vyrobený Corrado s levostranným řízením.
Výstava Volkswagen Classic slaví 30. narozeniny modelu Corrado s dvěma speciálními modely - prototypem modelu 16V G60 z roku 1989 o výkonu 210 k vyráběným u Karmannu v Osnabrücku a posledním vyrobeným kusem s levostranným řízením a motorem VR6 o výkonu 190 k z roku 1995.
VW Corrado bylo uvedeno na trh v roce 1988 jako nástupce řady Scirocco II, ale to nadále pokračovalo po boku svého nástupce až do roku 1992. Výroba modelu Corrado skončila pouhé tři roky poté, v roce 1995. Technický základ Corrada tvořil VW Golf II, při uvedení na trh mělo kupé čtyřválec 1.8 s mechanickým dmychadlem. Toto G60 disponovalo výkonem 160 k. V roce 1991 přibyly další dvě pohonné jednotky, a to čtyřválcový dvoulitr o výkonu 136 k a špičkový šestiválec 2.9 VR6, disponující výkonem 190 k. Od modelového roku 1993 přibyl ještě dvoulitr o výkonu 115 k.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.