Automobilka Renault oficiálně představuje nové Clio již třetí generace, tedy nejprodávanější model značky.
Clio III se zaměřuje na pohodlí a spokojenost řidiče, a bezpečnost celé posádky vozu. Čilý, vkusný a prostorný, těmito vlastnostmi se honosí nejoblíbenější model Renaultu. Clio III je vozem nižší třídy, ale svou výbavou určitě nabízí komfort i vyššího segmentu – tedy vše v kompaktním balíku.
Nové Clio III přijde na trh s nabídkou 5ti vznětových motorů s 5ti stupňovou manuální převodovkou a 4 stupňovou automatickou převodovkou. Dále pak bude rozšířena řada motorů o dieselové a to s 5ti stupňovou a jednou 6ti stupňovou manuální převodovkou (u verze 79 kW). Renault začal modifikaci svých modelů představením modelu Modus v roce 2004. Tato série inovací prošla téměř celou modelovou řadu a nyní došlo i na Clio. Příběh jménem Clio byl započatý již v roce 1990, jenž pokračuje do dnes. Clio III má vše, co by mohlo udělat z francouzské novinky bestseller… Foto: Renault
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.