Automobilka Renault oficiálně představuje nové Clio již třetí generace, tedy nejprodávanější model značky.
Clio III se zaměřuje na pohodlí a spokojenost řidiče, a bezpečnost celé posádky vozu. Čilý, vkusný a prostorný, těmito vlastnostmi se honosí nejoblíbenější model Renaultu. Clio III je vozem nižší třídy, ale svou výbavou určitě nabízí komfort i vyššího segmentu – tedy vše v kompaktním balíku.
Nové Clio III přijde na trh s nabídkou 5ti vznětových motorů s 5ti stupňovou manuální převodovkou a 4 stupňovou automatickou převodovkou. Dále pak bude rozšířena řada motorů o dieselové a to s 5ti stupňovou a jednou 6ti stupňovou manuální převodovkou (u verze 79 kW). Renault začal modifikaci svých modelů představením modelu Modus v roce 2004. Tato série inovací prošla téměř celou modelovou řadu a nyní došlo i na Clio. Příběh jménem Clio byl započatý již v roce 1990, jenž pokračuje do dnes. Clio III má vše, co by mohlo udělat z francouzské novinky bestseller… Foto: Renault
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?