Zvuk elektromobilů bývá poměrně často propíraným tématem. Jejich výkon bývá oslnivý, ovšem bez patřičného akustického doprovodu tomu zkrátka chybí emoce. Mercedes-AMG se však rozhodl nic nepodcenit a k vývoji nových elektromobilů přizval odborníky na slovo vzaté, hudebníky ze skupiny Linkin Park
První informace o této novince přinesl web Wheels, podle kterého kalifornská skupina Linkin Park pomůže divizi Mercedes-AMG vytvořit mnohem zajímavější zvuk budoucích sportovních a supersportovních modelů. V rozhovoru to pak webu potvrdil i Tobias Moers, šéf divize AMG.
V tuto chvíli není úplně jasné, jak velký vliv budou na výsledku hudebníci mít. Podle prvních informací se totiž zdá, že kapela je jen malou součástí poměrně rozsáhlého projektu, na kterém pracují i další hudebníci a profesionálové zabývající se hudbou a zvuky.
Podle slov Tobiase Moerse začal celý projekt už před několika lety. Mercedes sestavil celý tým odborníků, ve kterém jsou specialisté na hry, nebo lidé vytvářející hudbu a zvuky ve filmovém průmyslu. Automobilka si totiž velice dobře uvědomuje, že prodává emoce. A bez pořádného zvuku zkrátka ani z AMG příliš emocí nedostanete.
Ačkoliv tedy neznáme celý rozsah spolupráce, přístup Mercedesu je skutečně originální a rozhodně se nám líbí. Zkrátka o důvod víc, proč si střádat na AMG.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?