Zvuk elektromobilů bývá poměrně často propíraným tématem. Jejich výkon bývá oslnivý, ovšem bez patřičného akustického doprovodu tomu zkrátka chybí emoce. Mercedes-AMG se však rozhodl nic nepodcenit a k vývoji nových elektromobilů přizval odborníky na slovo vzaté, hudebníky ze skupiny Linkin Park
První informace o této novince přinesl web Wheels, podle kterého kalifornská skupina Linkin Park pomůže divizi Mercedes-AMG vytvořit mnohem zajímavější zvuk budoucích sportovních a supersportovních modelů. V rozhovoru to pak webu potvrdil i Tobias Moers, šéf divize AMG.
V tuto chvíli není úplně jasné, jak velký vliv budou na výsledku hudebníci mít. Podle prvních informací se totiž zdá, že kapela je jen malou součástí poměrně rozsáhlého projektu, na kterém pracují i další hudebníci a profesionálové zabývající se hudbou a zvuky.
Podle slov Tobiase Moerse začal celý projekt už před několika lety. Mercedes sestavil celý tým odborníků, ve kterém jsou specialisté na hry, nebo lidé vytvářející hudbu a zvuky ve filmovém průmyslu. Automobilka si totiž velice dobře uvědomuje, že prodává emoce. A bez pořádného zvuku zkrátka ani z AMG příliš emocí nedostanete.
Ačkoliv tedy neznáme celý rozsah spolupráce, přístup Mercedesu je skutečně originální a rozhodně se nám líbí. Zkrátka o důvod víc, proč si střádat na AMG.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?