Kdykoliv se na internetu objeví Ferrari Testarossa, vždy je to malý důvod k radosti i tiché závisti. Toto černé Ferrari Testarossa kabriolet je však jedinečné v každém ohledu, neboť Ferrari nikdy Testarossu bez střechy nevyrábělo. Stejně tak je i zajímavý jeho první uživatel, kterým bly Michael Jakcson.
Testarossa je živoucím symbolem osmdesátých let, nicméně Testarossa kabriolet je skutečným unikátem, který vznikl v roce 1987 pouze pro Michaela Jacksona. Nevíme, zda byl i jeho vlastníkem, každopádně se s tímto vozem objevil v rámci reklamy na Pepsi, kterou si můžete prohlédnout na konci článku.
Nejednalo se však o žádnou krátkou reklamu, ale o poctivý čtyřminutový spot, který se vysílal na několik částí. Hlavním motivem byl král pop-music, který se snažil utéci rozvášněnému davu. Po proběhnutí temnou uličkou tedy Michael elegantně a svižně naskakuje do vozu se staženou střechou a vydává se na divokou jízdu, která však nemá příliš dlouhého trvání.
Vraťme se ale zpátky k vozu. Jeho přestavba na kabriolet totiž nebyla tovární, ale na svědomí ji má kalifornská přestavba, která si za celou konverzi naúčtovala 40 000 dolarů (ca 865 200 Kč). To není málo ani dnes, nicméně dříve byly tyto peníze skutečně jen těžce představitelné. Pokud se však u jedné reklamy sešli giganti jako Pepsi a Michael Jackson, peníze byly až tím posledním, co chtěl kdo řešit.
Bohužel nevíme, zda se Jackson svezl ve voze jen při natáčení reklamy, nebo zda se unikátní vůz přesunul do jeho garáže natrvalo. Jisté však je, že od osmdesátých let vystřídalo Ferrari několik majitelů, kteří však na jeho tachometr natočili pouze cca 17 000 mil, tedy cca 27 358 km). Není proto divu, že když se vůz po letech objevil na aukčním portále Motor GT, odhalovala se jeho cena na 799 900 dolarů. Kolik se však na konci akce podaří vybrat je otázkou.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?