Nový Ford Mustang GT500 by se měl veřejnosti představit až v roce 2019, ovšem už nyní se jeho testovací prototyp objevuje na silnicích a všude budí patřičné pozdvižení. Ford si však svá tajemství dobře hlídá, takže o jeho vzhledu i technice toho víme stále pramálo. Tedy až do teď.
Během víkendu se totiž na Instagramu objevil snímek, který by nás měl nechávat nahlédnout právě pod kapotu připravovaného Mustangu. Na fotografii, kterou nahrál uživatel s přezdívkou Mustang Manny, vidíme nádherně zpracovaný kryt kompresoru, na kterém je vyobrazena kobra a hlavně 5.2 litrový objem.
2019 GT500?
Stále není jisté, zda se opravdu jedná o motor z nové GT500, neboť samotný kryt kompresoru toho příliš neříká. Lidé z Jalopniku však v motorovém prostoru poznali ten samý 5.2 litrový osmiválec, kterým disponuje i současný vrchol nabídky, model GT350.
U modelu GT500 by se však mělo jednat o nový typ motoru, prozatím přezdívaný jako "Predátor". Od modelu GT350 se má lišit svou prostorovou klikovou hřídelí, zatímco starší model používá plochou klikovou hřídel.
Dalším nezanedbatelným rozdílem pak má být výkon až 800 koní, ovšem stále se bavíme pouze o spekulacích. Ať už ale skutečný výkon dosáhne jakýchkoliv hodnot, Ford by se měl začít snažit. V USA se totiž pomalu rozjíždí další souboje tzv. "Muslce Cars", neboť Camaro nabízí více než 640 koní a Dodge dokonce více než 800 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.