Co bude pohánět nový Ford Mustang GT500? První snímek poodhalil 5.2 litrové monstrum

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 12. prosince 2017, 11:15 Google+

Nový Ford Mustang GT500 by se měl veřejnosti představit až v roce 2019, ovšem už nyní se jeho testovací prototyp objevuje na silnicích a všude budí patřičné pozdvižení. Ford si však svá tajemství dobře hlídá, takže o jeho vzhledu i technice toho víme stále pramálo. Tedy až do teď.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Právě takto by mohl vypadat motor určený pro nový Ford Mustang GT500

Právě takto by mohl vypadat motor určený pro nový Ford Mustang GT500 | foto: instagram

Sdílejte článek

Během víkendu se totiž na Instagramu objevil snímek, který by nás měl nechávat nahlédnout právě pod kapotu připravovaného Mustangu. Na fotografii, kterou nahrál uživatel s přezdívkou Mustang Manny, vidíme nádherně zpracovaný kryt kompresoru, na kterém je vyobrazena kobra a hlavně 5.2 litrový objem.

2019 GT500?

Příspěvek sdílený Mustang Manny ™️ (@mustangmannylv),

Stále není jisté, zda se opravdu jedná o motor z nové GT500, neboť samotný kryt kompresoru toho příliš neříká. Lidé z Jalopniku však v motorovém prostoru poznali ten samý 5.2 litrový osmiválec, kterým disponuje i současný vrchol nabídky, model GT350.

U modelu GT500 by se však mělo jednat o nový typ motoru, prozatím přezdívaný jako "Predátor". Od modelu GT350 se má lišit svou prostorovou klikovou hřídelí, zatímco starší model používá plochou klikovou hřídel.

Dalším nezanedbatelným rozdílem pak má být výkon až 800 koní, ovšem stále se bavíme pouze o spekulacích. Ať už ale skutečný výkon dosáhne jakýchkoliv hodnot, Ford by se měl začít snažit. V USA se totiž pomalu rozjíždí další souboje tzv. "Muslce Cars", neboť Camaro nabízí více než 640 koní a Dodge dokonce více než 800 koní.

Vytisknout

Diskuze: Co bude pohánět nový Ford Mustang GT500? První snímek poodhalil 5.2 litrové monstrum

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

McLaren F1

Kolik stojí údržba luxusního McLarenu? Zaplatíte miliony, aniž byste vyjeli z…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud