Produkční model s geny závodního speciálu

ar1, 7. června 2005, 18:57 Google+

Fenomenální tažení Audi loňskou sezonou šampionátu cestovních vozů DTM, které vyvrcholilo ziskem všech tří titulů – ve značkách,...

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
A4 DTM

A4 DTM | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

mezi týmy i v hodnocení jezdců – si automobilka Audi, resp. společnost quattro GmbH připomínají speciálním modelem A4 DTM Edition.

Tento výrazně dynamicky orientovaný model se s velkým úspěchem představuje i návštěvníkům právě probíhajícího Autosalonu 2005 v Brně.

Audi A4 DTM Edition pohání nový přeplňovaný zážehový motor 2.0 TFSI vybavený systémem přímého vstřikování benzinu do válců. Výkon tohoto čtyřválce byl vyladěn na 220 k a jeho maximální točivý moment se vyšplhal až na 300 Nm. Výkon motoru míří k předním kolům, na přání mohou být modely Audi A4 DTM Edition vybaveny i stálým pohonem všech kol quattro. Z klidu na 100 km/h Audi A4 DTM Edition zrychluje za 7,1 s a jede až 247 km/h. Jeho spotřeba v kombinovaném cyklu přitom činí jen 8,1 l/100 km.

Model Audi A4 DTM Edition dostal tužší sportovní podvozek, jehož světlá výška je snížena oproti sériovým modelům o 20 mm. Od běžných modelů se liší i např. tvarováním dveřních prahů, leštěným krytem prahu zavazadlového prostoru, charakteristická jednodílná maska chladiče je vyvedená v černé barvě „Phantom“ a na přání (bez příplatku) mohou mít stejný odstín i kryty vnějších zpětných zrcátek. Nově řešený přední nárazník s integrovaným spojlerem má dolní lem z černého karbonu, nekompromisně sportovní image Audi A4 DTM Edition umocňují i mohutné otvory pro přívod chladného vzduchu k brzdám předních kol. Interiéru dominují sportovní sedadla Recaro čalouněná kombinací textilního materiálu Nardia a kvalitní kůže. Stejnou kombinací kůže a textilu je obšitý i sportovní tříramenný volant. Přístrojová deska a dveřní výplně jsou přizdobeny karbonovými dekorativními lištami, které se dosud objevovaly v modelech Audi S4.

- AUDI -
Foto: AUTO NEWS NETWORK
Vytisknout

Diskuze: Produkční model s geny závodního speciálu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Autosalon Brno

Autosalon 2005 s rekordní návštěvností

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud