Produkční model s geny závodního speciálu

ar1, 7. června 2005, 18:57 Google+

Fenomenální tažení Audi loňskou sezonou šampionátu cestovních vozů DTM, které vyvrcholilo ziskem všech tří titulů – ve značkách,...

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
A4 DTM

A4 DTM | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

mezi týmy i v hodnocení jezdců – si automobilka Audi, resp. společnost quattro GmbH připomínají speciálním modelem A4 DTM Edition.

Tento výrazně dynamicky orientovaný model se s velkým úspěchem představuje i návštěvníkům právě probíhajícího Autosalonu 2005 v Brně.

Audi A4 DTM Edition pohání nový přeplňovaný zážehový motor 2.0 TFSI vybavený systémem přímého vstřikování benzinu do válců. Výkon tohoto čtyřválce byl vyladěn na 220 k a jeho maximální točivý moment se vyšplhal až na 300 Nm. Výkon motoru míří k předním kolům, na přání mohou být modely Audi A4 DTM Edition vybaveny i stálým pohonem všech kol quattro. Z klidu na 100 km/h Audi A4 DTM Edition zrychluje za 7,1 s a jede až 247 km/h. Jeho spotřeba v kombinovaném cyklu přitom činí jen 8,1 l/100 km.

Model Audi A4 DTM Edition dostal tužší sportovní podvozek, jehož světlá výška je snížena oproti sériovým modelům o 20 mm. Od běžných modelů se liší i např. tvarováním dveřních prahů, leštěným krytem prahu zavazadlového prostoru, charakteristická jednodílná maska chladiče je vyvedená v černé barvě „Phantom“ a na přání (bez příplatku) mohou mít stejný odstín i kryty vnějších zpětných zrcátek. Nově řešený přední nárazník s integrovaným spojlerem má dolní lem z černého karbonu, nekompromisně sportovní image Audi A4 DTM Edition umocňují i mohutné otvory pro přívod chladného vzduchu k brzdám předních kol. Interiéru dominují sportovní sedadla Recaro čalouněná kombinací textilního materiálu Nardia a kvalitní kůže. Stejnou kombinací kůže a textilu je obšitý i sportovní tříramenný volant. Přístrojová deska a dveřní výplně jsou přizdobeny karbonovými dekorativními lištami, které se dosud objevovaly v modelech Audi S4.

- AUDI -
Foto: AUTO NEWS NETWORK
Vytisknout

Diskuze: Produkční model s geny závodního speciálu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Autosalon Brno

Autosalon 2005 s rekordní návštěvností

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud