Stojí za oblibou nového Tiguanu dokonalá reklamní kampaň?

-jka / AutoRoad.cz, 4. listopadu 2017, 10:58 Google+

Značka Volkswagen totiž získala se svou kampaní "New in Town" na nový Volkswagen Tiguan Bronzovou Effie v prestižní soutěži EFFIE Awards. Klíčovou roli hrálo 12 českých osobností, které s novým modelem Tiguan objevovaly neznámá místa.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Tiguan

Tiguan | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Máme velkou radost, že kampaň New in Town byla v tak silné konkurenci oceněna Bronzovou Effie,“ říká Martina Valterová, odpovědná za marketing značky Volkswagen v České republice. „Volkswagen Tiguan je automobilem pro život bez hranic a tuto všestrannost jsme se snažili neotřelým způsobem ukázat v projektu New in Town. Ráda bych touto cestou poděkovala našim ambasadorům a kreativním agenturám za skvělou spolupráci při realizaci úspěšné kampaně na nový Tiguan, který se těší rekordní poptávce českých zákazníků.“

Tradice soutěže EFFIE, oceňující efektivnost reklamy, sahá až do roku 1968. První ročník zorganizovala Americká marketingová asociace se sídlem v New Yorku. O 13 let později se soutěž EFFIE konala poprvé také v Evropě. V České republice jsou ocenění EFFIE udělována od roku 1997 Asociací reklamních agentur ARA (dnes AKA – Asociace komunikačních agentur). V současnosti se soutěž pořádá ve 40 zemích na pěti kontinentech.

V letošním ročníku Effie byla zpřísněna pravidla pro udělování cen, která kladou větší důraz na prokázání skutečného efektu komunikace a na kvalitu informací a dat v soutěžních přihláškách. „Nemohli jsme se smířit s vágními daty, jako jsou počty zhlédnutí nebo fanoušků na Facebooku. Nová pravidla kladou vyšší nároky na přihlašovatele i na porotce“, řekl Martin Klčo z Leo Burnett, který v Asociaci komunikačních agentur (AKA) vede skupinu věnující se soutěžím.

V inovativně pojaté kampani New in Town, která běžela od 1. června do poloviny července 2016, představilo novou generaci SUV Tiguan dvanáct předních českých osobností z oblastí sportu, designu, hudby, gastronomie, cestování, fotografie a umění. Designér Maxim Velčovský, herečka Jitka Schneiderová, zpěvák David Koller, badmintonista Petr Koukal, gurmán Pavel Maurer, novináři Miloš Čermák a Tomáš Poláček, duchovní matka farmářských trhů Hana Michopulu, herec Lukáš Hejlík, architekt Petr Kučera, fotograf Jan Březina a módní návrhářky Anna Tušková s Radkou Sirkovou, které tvoří pod značkou Chatty, objevovali s novým SUV neznámá místa ve městech i daleko za jejich hranicemi. 

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Stojí za oblibou nového Tiguanu dokonalá reklamní kampaň?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Škoda Octavia Liftback

NOVÁ ŠKODA OCTAVIA LIFTBACK se rozjíždí za zákazníky

Honda Civic Type R

Modernizovaná Honda Civic Type-R se chce vrátit na post krále hot-hatch

Brussels-Motor-Show

Jsou PHEV trumfem výrobců automobilů pro rok 2020?

Toyota RAV4 plug in hybrid

Stane se Toyota RAV4 Plug-in Hybrid bestsellerem roku 2020?

Toyota GR Supra

Toyota představuje model GR Supra s novým přeplňovaným motorem 2,0 litru

VAZ-2107 Mad Max

Postapokalyptická Lada pro Šíleného Maxe? Na Ukrajině je možné vše

Toyota

Toyota spouští službu KINTO na pronájem sdílení a spolujízdu aut

Panda 4x4

Elektrická Panda 4x4 od Garage Italia Customs

e-skútr

Po městě bez emisí, e-skútry od firmy Hecht

Ilustrační foto

Automechanici zveřejnili 5 nejčastějších zimních potíží s autem

reklama

Doporučujeme

Co dělat v zimě s vybitou autobaterií?

Jak vybrat správnou autobaterii? Poradíme vám, na co si dát pozor

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Stane se Toyota RAV4 Plug-in Hybrid bestsellerem roku 2020?

  2. NOVÝ super úsporný MOTOR ECO-G. Které modely Dacie ho dostanou?

  3. Toyota má úspěch

  4. Test: Honda HR-V 1.5 VTEC TURBO Sport, hot-hatch na chůdách

  5. Po městě bez emisí, e-skútry od firmy Hecht

  6. Automechanici zveřejnili 5 nejčastějších zimních potíží s autem

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud