Stojí za oblibou nového Tiguanu dokonalá reklamní kampaň?

Tiguan
Tiguan, foto: Volkswagen
-jka , AutoRoad.cz 4. listopadu 2017 10:58
Sdílej:

Značka Volkswagen totiž získala se svou kampaní "New in Town" na nový Volkswagen Tiguan Bronzovou Effie v prestižní soutěži EFFIE Awards. Klíčovou roli hrálo 12 českých osobností, které s novým modelem Tiguan objevovaly neznámá místa.

Máme velkou radost, že kampaň New in Town byla v tak silné konkurenci oceněna Bronzovou Effie,“ říká Martina Valterová, odpovědná za marketing značky Volkswagen v České republice. „Volkswagen Tiguan je automobilem pro život bez hranic a tuto všestrannost jsme se snažili neotřelým způsobem ukázat v projektu New in Town. Ráda bych touto cestou poděkovala našim ambasadorům a kreativním agenturám za skvělou spolupráci při realizaci úspěšné kampaně na nový Tiguan, který se těší rekordní poptávce českých zákazníků.“

Tradice soutěže EFFIE, oceňující efektivnost reklamy, sahá až do roku 1968. První ročník zorganizovala Americká marketingová asociace se sídlem v New Yorku. O 13 let později se soutěž EFFIE konala poprvé také v Evropě. V České republice jsou ocenění EFFIE udělována od roku 1997 Asociací reklamních agentur ARA (dnes AKA – Asociace komunikačních agentur). V současnosti se soutěž pořádá ve 40 zemích na pěti kontinentech.

V letošním ročníku Effie byla zpřísněna pravidla pro udělování cen, která kladou větší důraz na prokázání skutečného efektu komunikace a na kvalitu informací a dat v soutěžních přihláškách. „Nemohli jsme se smířit s vágními daty, jako jsou počty zhlédnutí nebo fanoušků na Facebooku. Nová pravidla kladou vyšší nároky na přihlašovatele i na porotce“, řekl Martin Klčo z Leo Burnett, který v Asociaci komunikačních agentur (AKA) vede skupinu věnující se soutěžím.

V inovativně pojaté kampani New in Town, která běžela od 1. června do poloviny července 2016, představilo novou generaci SUV Tiguan dvanáct předních českých osobností z oblastí sportu, designu, hudby, gastronomie, cestování, fotografie a umění. Designér Maxim Velčovský, herečka Jitka Schneiderová, zpěvák David Koller, badmintonista Petr Koukal, gurmán Pavel Maurer, novináři Miloš Čermák a Tomáš Poláček, duchovní matka farmářských trhů Hana Michopulu, herec Lukáš Hejlík, architekt Petr Kučera, fotograf Jan Březina a módní návrhářky Anna Tušková s Radkou Sirkovou, které tvoří pod značkou Chatty, objevovali s novým SUV neznámá místa ve městech i daleko za jejich hranicemi. 

Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.