Značka Volkswagen totiž získala se svou kampaní "New in Town" na nový Volkswagen Tiguan Bronzovou Effie v prestižní soutěži EFFIE Awards. Klíčovou roli hrálo 12 českých osobností, které s novým modelem Tiguan objevovaly neznámá místa.
Máme velkou radost, že kampaň New in Town byla v tak silné konkurenci oceněna Bronzovou Effie,“ říká Martina Valterová, odpovědná za marketing značky Volkswagen v České republice. „Volkswagen Tiguan je automobilem pro život bez hranic a tuto všestrannost jsme se snažili neotřelým způsobem ukázat v projektu New in Town. Ráda bych touto cestou poděkovala našim ambasadorům a kreativním agenturám za skvělou spolupráci při realizaci úspěšné kampaně na nový Tiguan, který se těší rekordní poptávce českých zákazníků.“
Tradice soutěže EFFIE, oceňující efektivnost reklamy, sahá až do roku 1968. První ročník zorganizovala Americká marketingová asociace se sídlem v New Yorku. O 13 let později se soutěž EFFIE konala poprvé také v Evropě. V České republice jsou ocenění EFFIE udělována od roku 1997 Asociací reklamních agentur ARA (dnes AKA – Asociace komunikačních agentur). V současnosti se soutěž pořádá ve 40 zemích na pěti kontinentech.
V letošním ročníku Effie byla zpřísněna pravidla pro udělování cen, která kladou větší důraz na prokázání skutečného efektu komunikace a na kvalitu informací a dat v soutěžních přihláškách. „Nemohli jsme se smířit s vágními daty, jako jsou počty zhlédnutí nebo fanoušků na Facebooku. Nová pravidla kladou vyšší nároky na přihlašovatele i na porotce“, řekl Martin Klčo z Leo Burnett, který v Asociaci komunikačních agentur (AKA) vede skupinu věnující se soutěžím.
V inovativně pojaté kampani New in Town, která běžela od 1. června do poloviny července 2016, představilo novou generaci SUV Tiguan dvanáct předních českých osobností z oblastí sportu, designu, hudby, gastronomie, cestování, fotografie a umění. Designér Maxim Velčovský, herečka Jitka Schneiderová, zpěvák David Koller, badmintonista Petr Koukal, gurmán Pavel Maurer, novináři Miloš Čermák a Tomáš Poláček, duchovní matka farmářských trhů Hana Michopulu, herec Lukáš Hejlík, architekt Petr Kučera, fotograf Jan Březina a módní návrhářky Anna Tušková s Radkou Sirkovou, které tvoří pod značkou Chatty, objevovali s novým SUV neznámá místa ve městech i daleko za jejich hranicemi.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!