Při pohledu na tuhle hromádku popela se snad ani nechce věřit, že ještě nedávno to bylo fantasticky vypadající Lamborghini Aventador Roadster, do kterého jeho majitel zainvestoval nehoráznou sumu peněz, jen aby z něj udělal extrémní závodní stroj.
A právě závodění se tomuto vozu stalo osudným. Během sobotního závodu v Sao Paulu (Brazílie) totiž řidič tohoto automobilu nestihl po závodech ve sprintu včas zastavit a doslova vyletěl z letištní dráhy, na které se závod odehrával. Za ranvejí ale byla rokle, do které vůz před několika svědky doslova vletěl a krátce na to ho pohltily plameny.
Dosud není jasné, co za nehodou. Nejčastěji se ale spekuluje o závadě na brzdách, nebo o zaváhání řidiče, který nestihl včas zastavit. Jak ovšem informovala tamní publikace "Globo", řidič měl vyváznout z nehody jen s minimálním zraněním. Při pohledu na oněch ohořelých pár kusů plechu se to zdá doslova neuvěřitelné.
Zajímavostí také je, že tento silně upravený Aventador Roadster byl zřejmě jediný svého druhu v celé Brazílii.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?