Rusko je země neomezených možností, což se odráží i v autodopravě. A tak se díky neobyčejnému přístupu místních lidí podaří čas od času kamerám ukrytým za předním sklem natočit opravdové exponáty.
Samozřejmě, nevíme, co poškození zadní nápravy předcházelo, ale ať už se s vozem stalo cokoliv, každý běžný řidič by zřejmě zastavil a zavolal odtahovou službu. Jenže v Rusku je vše tak trochu jinak, a tak se řidič za volantem poškozeného vozu rozhodl pokračovat v jízdě.
Takové události ale nejsou nijak výjimečné, takže pokud se chcete podívat, jak v Rusku jezdí armáda, a nebo jste ještě nikdy neviděli medvěda v sajdkáře, doporučujeme následující články:
Celý incident se odehrál v Krasnodaru v Rusku, a je vlastně velké štěstí, že se kromě poškození zaparkovaného auta nic dalšího nestalo. Jak se říká, odvážnému štěstí přeje, což v této zemi platí dvojnásob.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.