Xsara Picasso v novém pro rok 2005

ar1, 26. května 2005, 07:31 Google+

Citroën představuje změny v nabídce modelu Xsara Picasso.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Xsara Picasso

Xsara Picasso | foto: Citroën ČR

Sdílejte článek

Oblíbené MPV vstupuje do nového modelového roku s novou skladbou modelové řady, která klade důraz na ještě větší míru poskytovaného komfortu za příznivější ceny.

Citroën Xsara Picasso má do modelového roku 2005 pořádně „našlápnuto“. Dovozce pro Českou republiku upravil modelovou řadu a plošně snížil doporučené koncové ceny. Hlavní změnou je stavba modelové řady, která se nyní soustředí do tří úrovní výbavy. Nejžádanější úroveň SX nyní nabídne rozšířenou výbavu, zahrnující mimo jiné klimatizaci a rádio s přehrávačem CD.

Nová základní cena modelové řady Xsara Picasso činí 499 900 Kč, nejlevnější verze s dieselovým motorem je k dispozici za 555 900 Kč. Zákazníci ovšem mohou v rámci aktuální akční nabídky zmíněné modely pořídit ještě se zvýhodněním až 110 000 Kč.

Hlavní přednosti modelu Xsara Picasso samozřejmě zůstaly zachovány. Patří mezi ně především rozměrný interiér založený na mimořádně dlouhém rozvoru vozu (2 760 mm), zavazadlový prostor s rekordním objemem až 1 969 litrů nebo dokonalá variabilita díky systému tří plnohodnotných sedadel vzadu.

Vůz, pro který je elegance významnou hodnotou, mírně obměňuje paletu barev i čalounění. Nabídka barev nově zahrnuje nové metalické laky, které byly uvedeny na modelu C4: olivově zelenou Persan a šedou Iridis. Paleta čalounění byla rozšířena o elegantní látku Daper (Xsara Picasso X) a nový velur Dorice (Exclusive).

Základní paleta motorů a převodovek se nemění. Nadále zahrnuje výběr ze tří zážehových a dvou vznětových motorů HDi kombinovaných dle verze s manuální nebo automatickou převodovkou.

Příznivou zprávou pro zájemce o vznětové motory je rozšíření počtu verzí s novým motorem 1.6 HDi 16V (max. výkon 80 kW / 110 k při 4 000 ot./min, max. točivý moment 250 Nm při 1 750 ot./min, nebo až 260 Nm s využitím funkce „overboost“). Pro motor 1.6 HDi 16V, který byl představen v loňském roce, se rozhoduje stále větší počet zákazníků. Zatímco v roce 2004 činil jeho podíl na celkovém prodeji 24 procent, v prvním čtvrtletí letošního roku oslovil již téměř 56 procent všech zákazníků modelové řady Xsara Picasso.

Nový motor 1.6 HDi 16V oslovuje zákazníky oslovuje dynamickými jízdními vlastnostmi, a současně nízkou průměrnou spotřebou (pouze 4,9 l/100 km ve smíšeném cyklu). Motor je nyní k dispozici v provedeních SX a Exclusive v cenách od 639 900 Kč.

Všechny verze modelu Xsara Picasso nadále nabízejí možnost odpočtu DPH.

Citroën Xsara Picasso 2005: přehled verzí a základních cen

Verze Doporučená cena s DPH
X 1.6i za 499 900,-
X 2.0 HDi za 555 900,-
SX 1.8 16V za 569 900,-
SX 2.0 HDi za 599 900,-
SX 1.6 HDi 16V za 639 900,-
Exclusive 1.8i 16V za 621 900,-
Exclusive 2.0i 16V AT za 691 900,-
Exclusive 1.6 HDi 16V za 691 900,-

- Citroën -
Vytisknout

Diskuze: Xsara Picasso v novém pro rok 2005

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Touran

100 milionů vyrobených vozů značky VW!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud