Buggyry těsně pod stupni vítězů

ar1, 24. května 2005, 00:43 Google+

Nedělní měřený trénink nevyšel našim týmům podle představ. Nejlépe zajel jeden okruh „Frankie“ Vojtíšek, který si pátým časem zajistil místo ve třetí řadě startovního roštu kvalifikačního závodu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
EP Tahačů - Misano (ITA)

EP Tahačů - Misano (ITA) | foto: Buggyra IRS

Sdílejte článek

Buggyry Lacka, Körbera a Vršeckého se seřadily na sedmé až deváté pozici. „Asi jsme měli smůlu při volbě sady pneumatik. Koukal jsem na telemetrii a vážnější chybu jsem na trati neudělal, mohl jsem se zlepšit tak o desetinu vteřiny, což by stejně na nejlepší časy nestačilo,“ komentoval po souboji s časomírou svůj výkon Vršecký, „pokusíme se to napravit v závodě, navíc v přímém kontaktu s ostatními se lépe jede!“

Start kvalifikační jízdy se tradičně neobešel bez několika kolizí v prvních zatáčkách. Nejhůře dopadl Němec Hahn, který se pokusil kroužit bez jednoho z kol na pravé zadní dvoumontáži, ale raději zajel do boxů. Tam skončil už ve druhém kole překvapivě i Vojtíšek, kterého vyřadila závada vstřikování paliva. „Je to škoda, závod jsem měl dobře rozjetý, ale únavu materiálu člověk dopředu nikdy odhadnout nemůže. Mohl jsem si teď zkusit, jak se startuje z poslední řady, ale nestihneme to opravit,“ dodal s úsměvem sobě vlastním za pár dní čtyřiačtyřicetiletý jezdec Renaultu. Během poloviny závodu se vpředu usadila dvojice Albacete – Allgäuer a vytvořila si menší náskok před Bösigerem a Östreichem. Hned za nimi se už hnaly všechny tři Buggyry, které úvodní pětisekundovou ztrátu stáhly na pouhé dvě. Další pole s přibývajícím časem silně zaostávalo. Čtyři kola před cílem zaútočil Allgäuer a dostal se do vedení, které i uhájil. Další pořadí se měnilo těsně před cílovou čarou, kdy Lackův vůz začal ztrácet výkon a na páté a šesté místo se protáhl Vršecký s Körberem.

Pohárový závod vyhrál způsobem start-cíl Allgäuer před Abacetem a Bösigerem, ale odstupy mezi jezdci byly minimální. Stejně tak čtvrtý Körber dojel po vynikající stíhací jízdě v těsném závěsu, když v polovině závodu dokonce útočil na stupně vítězů. Body za páté místo si připsal Lacko. Vršecký viděl šachovnicový prapor o necelé dvě desetiny sekundy později než šestý Östreich…

Čtvrtý podnik letošního seriálu se jede za dva týdny na okruhu ve španělském Albacete.

Výsledky:

Kvalifikační jízda (9 kol): 1. Allgäuer (Rak./MAN) 15:19,778, 2. Albacete (Šp./MAN) -1,626, 3. Bösiger (Švýc./MAN) -7,571, 4. Östreich (Něm./MAN) -14,227, 5. Vršecký (ČR/Buggyra) -17,598, 6. Körber (Něm./Buggyra) -18,281, 7. Lacko (ČR/Buggyra) -19,133, …, Vojtíšek (ČR/Renault) odstoupil pro poruchu ve 2. kole.

Pohárový závod (13 kol): Allgäuer 22:15,244, 2. Albacete -0,449, 3. Bösiger -2,541, 4. Körber -4,299, 5. Lacko -13,139, 6. Östreich -16,718, 7. Vršecký -16,881. Vojtíšek nenastoupil.

Celkově: 1. Allgäuer 148, 2. Albacete 119, 3. Bösiger 101, 4. Vojtíšek 95, 5. Vršecký 93, 6. Hahn (Něm./MB) 66, 7. Körber 52, …, 15. Lacko 12 b.

Buggyra IRS - Holomčík (Český rozhlas)
Vytisknout

Diskuze: Buggyry těsně pod stupni vítězů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

107

Peugeot 107 a 1007 na Autosalonu v Brně

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud