Pokud se chcete se svým vozem Porsche ještě víc odlišit a vystoupit z davu, pak není nic snazšího, než si objednat zakázkový lak. Taková sranda samozřejmě něco stojí, ovšem tahle konkrétní barva Phyton Green vyšla majitele na těžko uvěřitelných 2,1 milionu korun.
Jak už vám zřejmě došlo, nejedná se o žádnou obyčejnou barvu. Tahle barva totiž patří do sekce "Chromaflair" a z továrny Porsche vyjede ročně pouhých pět vozů s tímto speciálním lakem. Kromě Phyton Green si ještě zákazníci mohou objednat "Chromaflair" modrou, zlatou nebo fialovou.
Odstín této barvy může připomínat barvu používanou na vozech Lamborghini, ovšem oproti italskému výrobci si u Porsche pořádně připlatíte. Na instagramovém profilu PTSRS se totiž objevila informace, podle které vyjde takový lak na 82,645 euro, což je v přepočtu cca 2,1 milionu korun. Jen pro představu, za takovou cenu byste si mohli pořídit třeba prémiové SUV Porsche Cayenne Diesel Platinum Edition.
A PTSRS Exclusive: This paint to sample Phyton Green "Chromaflair" 991.2 Turbo S will be the show car for Porsche Exclusive Manufaktur at the upcoming AvD Oldtimer Grand Prix this weekend at the Nürburgring. According to @killsbugsfast who saw this car in person, this is one of several "Chromaflair" paints for which only five examples are produced per year, and is priced close to six figures. There are also blue, gold, and violet versions of "Chromaflair", with the violet example having been displayed before in Zuffenhausen. Much thanks to @minimaldigital for the shot. What are your thoughts on this color? #PTSRS
Díky této unikátní barvě se tak dá tohle Porsche 911 Turbo S považovvat za cennější kousek, než vozy z "Exclusive Series". A to ani nezmiňujeme jeho 3.8 litrový plochý šestiválec o výkonu 580 koní, díky kterému je Turbo S jedním z nejlépe akcelerujících vozů na světě.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.