Pokud se chcete se svým vozem Porsche ještě víc odlišit a vystoupit z davu, pak není nic snazšího, než si objednat zakázkový lak. Taková sranda samozřejmě něco stojí, ovšem tahle konkrétní barva Phyton Green vyšla majitele na těžko uvěřitelných 2,1 milionu korun.
Jak už vám zřejmě došlo, nejedná se o žádnou obyčejnou barvu. Tahle barva totiž patří do sekce "Chromaflair" a z továrny Porsche vyjede ročně pouhých pět vozů s tímto speciálním lakem. Kromě Phyton Green si ještě zákazníci mohou objednat "Chromaflair" modrou, zlatou nebo fialovou.
Odstín této barvy může připomínat barvu používanou na vozech Lamborghini, ovšem oproti italskému výrobci si u Porsche pořádně připlatíte. Na instagramovém profilu PTSRS se totiž objevila informace, podle které vyjde takový lak na 82,645 euro, což je v přepočtu cca 2,1 milionu korun. Jen pro představu, za takovou cenu byste si mohli pořídit třeba prémiové SUV Porsche Cayenne Diesel Platinum Edition.
A PTSRS Exclusive: This paint to sample Phyton Green "Chromaflair" 991.2 Turbo S will be the show car for Porsche Exclusive Manufaktur at the upcoming AvD Oldtimer Grand Prix this weekend at the Nürburgring. According to @killsbugsfast who saw this car in person, this is one of several "Chromaflair" paints for which only five examples are produced per year, and is priced close to six figures. There are also blue, gold, and violet versions of "Chromaflair", with the violet example having been displayed before in Zuffenhausen. Much thanks to @minimaldigital for the shot. What are your thoughts on this color? #PTSRS
Díky této unikátní barvě se tak dá tohle Porsche 911 Turbo S považovvat za cennější kousek, než vozy z "Exclusive Series". A to ani nezmiňujeme jeho 3.8 litrový plochý šestiválec o výkonu 580 koní, díky kterému je Turbo S jedním z nejlépe akcelerujících vozů na světě.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?