Vlastnit v patnácti letech Ferrari? Žádný problém, pokud se bavíme o malých modelech zavřených na sklem naší vitríny. Tento patnáctiletý mladík jménem Rashed Belhasa ale vlastní skutečné Ferrari F12 Berlinetta, které si navíc nechal zabalit do kabátu Louis Vuitton Supreme
Rashed Belhasa, vystupující na YouTube pod přezdívkou Money Kicks, je synem Ahmeda Saif Belhasa. Možná vám to nic neříká, ovšem v Dubai se jedná o vlastníka obrovského stavebního impéria, jehož majetek se odhaduje na 2,1 miliardy dolarů.
Život s takovým majetkem má samozřejmě svá úskalí, ovšem pokud za vámi přijde váš syn s tím, že by si v patnácti letech rád pořídil Ferrari F12 Berlinetta, nemusíte mu vysvětlovat, že to není ve vašich finančních možnostech a místo toho mu ho zkrátka rovnou koupíte.
Rashed byl ze svého nového stroje samozřejmě nadšený, ovšem jeho žlutá barva ho zřejmě příliš neoslnila. vzal tedy svůj vůz do speciální dílny zabývající se polepy vozidel a nechal celé Ferrari zabalit do červeného polepu se vzorem Louis Vuitton Supreme. Video s úpravami vozu i jeho přebíráním poté umístil na svůj YouTube kanál, kde doteď posbíralo přes 1,9 milionu shlédnutí.
Ve svých 15 letech se svým vozem sice Rashed jezdit nemůže, ovšem díky osobnímu řidiči si může vychutnávat nádherný zvuk motoru Ferrari alespoň ze sedadla spolujezdce.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?