Zájem o nejdostupnější Teslu Model 3 zřejmě překonal i ty nejdivočejší představy Elona Muska. Tesla totiž přijímá v průměru 1,800 objednávek na nový automobil denně, přičemž ještě před zahájením produkce už měla Tesal těchto objednávek přes 450,000
Co se dodržování termínů produkce týče, není automobilka Tesla Motors zrovna tím nejlepším příkladem. S modelem 3 se však termíny dodržet víceméně povedlo a vůz začal sjíždět z výrobních pásů bez většího zpoždění. Díky tomu tak některé americké motoristické redakce již dostaly příležitost si novou Teslu vyzkoušet.
Pro Teslu je však hlavní, že hladký start produkce odstartoval vcelku masivní příval objednávek na nové vozy. Podle informací, které zveřejnil web MotorTrend, přijímá Tesla v průměru 1,800 objednávek každý den. Tito zájemci si ovšem nějakou chvíli počkají, neboť ještě před zahájením produkce si novou Teslu zarezervovalo přes 450,000 zákazníků.
Automobilka se tedy nezájmu bát nemusí, ovšem nyní jí čeká několik krušných měsíců, během kterých hodlá zvýšit měsíční produkci vozů z 1,500 kusů za měsíc září na 20,000 kusů měsíčně během prosince.
Kromě ohromného zájmu o Model 3 se však zvýšil i počet objednávek o modely S a X. V porovnáním se stejným obdobím minulého roku je nárůst vyšší asi o 15 %. Aby Tesla dokázala tuto poptávku uspokojit, plánuje se navýšení produkce i těchto modelů, což ovšem přinese vysoké nároky na udržení kvality produkce, se kterou již Tesla dříve měla nemalé potíže.
I přes příval pozitivních zpráv a nových objednávek je však Tesla stále ztrátová. Úspěšné zahájení produkce Modelu 3 by to konečně mohlo změnit, ovšem to se ukáže až za několik měsíců.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?