Zájem o nejdostupnější Teslu Model 3 zřejmě překonal i ty nejdivočejší představy Elona Muska. Tesla totiž přijímá v průměru 1,800 objednávek na nový automobil denně, přičemž ještě před zahájením produkce už měla Tesal těchto objednávek přes 450,000
Co se dodržování termínů produkce týče, není automobilka Tesla Motors zrovna tím nejlepším příkladem. S modelem 3 se však termíny dodržet víceméně povedlo a vůz začal sjíždět z výrobních pásů bez většího zpoždění. Díky tomu tak některé americké motoristické redakce již dostaly příležitost si novou Teslu vyzkoušet.
Pro Teslu je však hlavní, že hladký start produkce odstartoval vcelku masivní příval objednávek na nové vozy. Podle informací, které zveřejnil web MotorTrend, přijímá Tesla v průměru 1,800 objednávek každý den. Tito zájemci si ovšem nějakou chvíli počkají, neboť ještě před zahájením produkce si novou Teslu zarezervovalo přes 450,000 zákazníků.
Automobilka se tedy nezájmu bát nemusí, ovšem nyní jí čeká několik krušných měsíců, během kterých hodlá zvýšit měsíční produkci vozů z 1,500 kusů za měsíc září na 20,000 kusů měsíčně během prosince.
Kromě ohromného zájmu o Model 3 se však zvýšil i počet objednávek o modely S a X. V porovnáním se stejným obdobím minulého roku je nárůst vyšší asi o 15 %. Aby Tesla dokázala tuto poptávku uspokojit, plánuje se navýšení produkce i těchto modelů, což ovšem přinese vysoké nároky na udržení kvality produkce, se kterou již Tesla dříve měla nemalé potíže.
I přes příval pozitivních zpráv a nových objednávek je však Tesla stále ztrátová. Úspěšné zahájení produkce Modelu 3 by to konečně mohlo změnit, ovšem to se ukáže až za několik měsíců.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?