Již podruhé během měsíce se americkým policistům a celníkům povedlo zajistit zásilku drog, které byly do USA pašovány z Mexika ve zcela nových automobilech značky Ford a Lincoln naložených v přepravních vlacích.
Tentokrát se však povedlo odhalit zásilku Marihuany ukryté v automobilech dříve, než vůz dorazil do jednotlivých dealerství či přímo k zákazníkům. První podezřelý balíček, který by mohl obsahovat marihuanu, objevili zaměstnanci již během vykládání automobilů v železničním zařízení Woodhaven (stát Michigan).
Vzhledem k minulým zkušenostem tedy zaměstnanci Fordu okamžitě zavolali policisty, kteří alarmovali i celní správu a další složky. Vzápětí policisté s celníky prohledali celý vlak i všech 200 automobilů a objevili zásilku 125 kilogramů Marihuany.
Tentokrát si však pašeráci ani nedávali záležet na ukrývání balíčků do prostoru po rezervu, ale drogu nechali zabalenou v normálních balících a pohozenou kdesi v automobilu. Informace o velikosti balíků nebo jejich přesném umístění však nejsou k dispozici.
Podle webu The Drive se však zdá, že drogy byly opět pašovány v zásilce automobilů z továrny Hermosillo (Sonora, Mexiko). V této továrně se totiž vyrábí právě vozy Ford Fusion a Lincoln MKZ. V druhé továrně, kterou Ford v Mexiku vlastní, se vyrábí americká specifikace Ford Fiesta.
Automobilka Ford už opakovaně prohlásila, že na řešení problému spolupracuje s několika bezpečnostními složkami, včetně FBI. Dokud však vyšetřování pokračuje, odmítají se k celé situaci nadále vyjadřovat.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?