Pokud hledáte klasický stylový automobil, ale nelákají vás sporťáky, pak by vás mohl zaujmout tento nádherný Range Rover z roku 1972, který se může pochlubit raritní třídveřovou karoserií a perfektním stavem. Má to však jeden malý háček
Tím háčkem je samozřejmě cena. Tento nádherný a zachovalý Range Rover Suffix 'A' se totiž bude dražit na aukčním portálu "Silverstone Auctions", který jeho cenu odhaduje v rozmezí 40 až 46,000 liber, což je v přepočtu cca 1,1 až 1,3 milionu korun. Za tuto částku už si však budete moci pořídit zcela nový Range Rover Velar.
Nutno ale dodat, že cena tohoto nádherně zachovalého kusu se dá sopravedlnit rozsáhlou renovací, kterou prošel v roce 2014. V té době prošel renovací jeho 3.5 litrový motor V8, podvozek, brzdy, všechna gumová těsnění a celá řada dalších věcí. Výsledný účet za opravu nakonec činil 20,000 liber (582 tis. korun).
Pokud by vás zajímala historie vozu, krátce po výrobě v roce 1972 zamířil do rukou majitele v Dorseru, který si ho však ponechal jen po tři roky. Následně zamířil do Severního Walesu, kde vydržel až do roku 1994. Jeho třetí majitel si vůz ponechal od té doby až do roku 2013, kdy ho koupil současný majitel, který nechal provést i nákladnou rekonstrukci.
Nutno však dodat, že díky ní vůz vypadá neuvěřitelně svěže a zachovale, a to zvenčí i uvnitř.
Pokud by vás tedy zachvátil neutuchající pocit, že tohle auto zkrátka musíte mít, pak rozbijte prasátko a vydejte se na okruh v Silverstone, kde se akce bude konat již tento víkend.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?