Pokud hledáte klasický stylový automobil, ale nelákají vás sporťáky, pak by vás mohl zaujmout tento nádherný Range Rover z roku 1972, který se může pochlubit raritní třídveřovou karoserií a perfektním stavem. Má to však jeden malý háček
Tím háčkem je samozřejmě cena. Tento nádherný a zachovalý Range Rover Suffix 'A' se totiž bude dražit na aukčním portálu "Silverstone Auctions", který jeho cenu odhaduje v rozmezí 40 až 46,000 liber, což je v přepočtu cca 1,1 až 1,3 milionu korun. Za tuto částku už si však budete moci pořídit zcela nový Range Rover Velar.
Nutno ale dodat, že cena tohoto nádherně zachovalého kusu se dá sopravedlnit rozsáhlou renovací, kterou prošel v roce 2014. V té době prošel renovací jeho 3.5 litrový motor V8, podvozek, brzdy, všechna gumová těsnění a celá řada dalších věcí. Výsledný účet za opravu nakonec činil 20,000 liber (582 tis. korun).
Pokud by vás zajímala historie vozu, krátce po výrobě v roce 1972 zamířil do rukou majitele v Dorseru, který si ho však ponechal jen po tři roky. Následně zamířil do Severního Walesu, kde vydržel až do roku 1994. Jeho třetí majitel si vůz ponechal od té doby až do roku 2013, kdy ho koupil současný majitel, který nechal provést i nákladnou rekonstrukci.
Nutno však dodat, že díky ní vůz vypadá neuvěřitelně svěže a zachovale, a to zvenčí i uvnitř.
Pokud by vás tedy zachvátil neutuchající pocit, že tohle auto zkrátka musíte mít, pak rozbijte prasátko a vydejte se na okruh v Silverstone, kde se akce bude konat již tento víkend.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.