Když automobilka Porsche stvořila miliontý model Porsche 911, bylo kolem toho mnoho povyku a slávy. Model se sériovým číslem 999,999, kterému chybělo k dokonalosti jen jedno číslo, však zůstal odsouzen k ježdění a zřejmě i zapomnění v rukou neznámého majitele.
Tohle červené Porsche 911, které na výrobním pásu provázelo milionté zelené Porsche 911, však zapomenuto rozhodně nezůstane. Dostalo se totiž do rukou šťastného zájemce z Kanady, pro kterého je "speciální".
Tento jedinečný kousek byl majiteli doručen ve verzi 911 Targa 4 GTS v laku "Guards Red". Ačkoliv tento vůz není tak hodnotný jako milionté Porsche, Rob Tenuta, jeho nový majitel, ho považuje za speciální a hodlá si ho ponechat co nejdéle.
Tenuta navíc není ve světě automobilů Porsche žádný nováček. První stroj si pořídil v roce 2006 a jednalo se o model Cayman. V roce 2011 ho však vyměnil za model 911 Turbo a nyní si pořídil 911 Targa 4 GTS. Ani ve snu by ho však nenapadlo, že se mu do rukou dostane vůz s takto výjimečným číslem. Přitom se jedná o první vůz, který je specifikován přesně podle jeho přání a potřeb.
Porsche představilo Faceliftovaný model Targa 4 GTS na začátku tohoto roku a podobně jako ostatní GTS varianty ukrývá pod kapotou přeplňovaný 3.0 litrový šestiválec disponující výkonem 450 koní a 550 Nm.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.