Nabídka automobilů Tesla prošla výraznou proměnou, která přinesla prémiové vybavení, upravila ceny a odnesla klasická kožená sedadla. Teslu model X a model S už si tak koupíte pouze se sedadly potaženými umělou kůží.
Už je to nějaký čas, co si vegani a jiní ekologicky zaměření lidé stěžovali na to, že Teslu model S není možné pořídit ve vyšší výbavě bez kožených sedaček.
Těmto stížnostem sice čelí většina výrobců prémiových automobilů, ovšem v případě Tesly, která se snaží nabídnout svým zákazníkům co nejekologičtější vozy" byl problém palčivější.
Veškeré nářky však nyní mohou skončit, neboť jak upozornil web insideevs.com, z konfigurátoru automobilky Tesla zmizely kožené sedačky, které byly nahrazeny syntetickou umělou kůží. Ta je považována za mnohem ekologičtější a zároveň ukazuje na snahu Tesly nabídnout co nejekologičtější auto.
Appears @TeslaMotors leather seating (all cars) has been upgraded to high end synthetic seating only. Win for the planet. @LeilaniMunter pic.twitter.com/otopM1GdBJ
— Bonnie Norman (@bonnienorman) 22. července 2017
Nyní už jejen otázkou času, kdy bude možné podívat se na konfigurátor Tesly Model 3, která pravděpodobně potvrdí, že kožená sedadla už nejsou v žádném novém automobilu značky Tesla.
Je potřeba ovšem zmínit, že celou dobu mluvíme pouze o sedadlech, neboť podle všech dostupných informací zůstane koženě čalouněn například volant. Ovšem je vcelku pravděpodobné, že i ten vám Tesla ochotně přečalouní do umělotiny.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.