Nabídka automobilů Tesla prošla výraznou proměnou, která přinesla prémiové vybavení, upravila ceny a odnesla klasická kožená sedadla. Teslu model X a model S už si tak koupíte pouze se sedadly potaženými umělou kůží.
Už je to nějaký čas, co si vegani a jiní ekologicky zaměření lidé stěžovali na to, že Teslu model S není možné pořídit ve vyšší výbavě bez kožených sedaček.
Těmto stížnostem sice čelí většina výrobců prémiových automobilů, ovšem v případě Tesly, která se snaží nabídnout svým zákazníkům co nejekologičtější vozy" byl problém palčivější.
Veškeré nářky však nyní mohou skončit, neboť jak upozornil web insideevs.com, z konfigurátoru automobilky Tesla zmizely kožené sedačky, které byly nahrazeny syntetickou umělou kůží. Ta je považována za mnohem ekologičtější a zároveň ukazuje na snahu Tesly nabídnout co nejekologičtější auto.
Appears @TeslaMotors leather seating (all cars) has been upgraded to high end synthetic seating only. Win for the planet. @LeilaniMunter pic.twitter.com/otopM1GdBJ
— Bonnie Norman (@bonnienorman) 22. července 2017
Nyní už jejen otázkou času, kdy bude možné podívat se na konfigurátor Tesly Model 3, která pravděpodobně potvrdí, že kožená sedadla už nejsou v žádném novém automobilu značky Tesla.
Je potřeba ovšem zmínit, že celou dobu mluvíme pouze o sedadlech, neboť podle všech dostupných informací zůstane koženě čalouněn například volant. Ovšem je vcelku pravděpodobné, že i ten vám Tesla ochotně přečalouní do umělotiny.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?