Nabídka automobilů Tesla prošla výraznou proměnou, která přinesla prémiové vybavení, upravila ceny a odnesla klasická kožená sedadla. Teslu model X a model S už si tak koupíte pouze se sedadly potaženými umělou kůží.
Už je to nějaký čas, co si vegani a jiní ekologicky zaměření lidé stěžovali na to, že Teslu model S není možné pořídit ve vyšší výbavě bez kožených sedaček.
Těmto stížnostem sice čelí většina výrobců prémiových automobilů, ovšem v případě Tesly, která se snaží nabídnout svým zákazníkům co nejekologičtější vozy" byl problém palčivější.
Veškeré nářky však nyní mohou skončit, neboť jak upozornil web insideevs.com, z konfigurátoru automobilky Tesla zmizely kožené sedačky, které byly nahrazeny syntetickou umělou kůží. Ta je považována za mnohem ekologičtější a zároveň ukazuje na snahu Tesly nabídnout co nejekologičtější auto.
Appears @TeslaMotors leather seating (all cars) has been upgraded to high end synthetic seating only. Win for the planet. @LeilaniMunter pic.twitter.com/otopM1GdBJ
— Bonnie Norman (@bonnienorman) 22. července 2017
Nyní už jejen otázkou času, kdy bude možné podívat se na konfigurátor Tesly Model 3, která pravděpodobně potvrdí, že kožená sedadla už nejsou v žádném novém automobilu značky Tesla.
Je potřeba ovšem zmínit, že celou dobu mluvíme pouze o sedadlech, neboť podle všech dostupných informací zůstane koženě čalouněn například volant. Ovšem je vcelku pravděpodobné, že i ten vám Tesla ochotně přečalouní do umělotiny.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.