Málokdo zná jeho jméno, ovšem Enrico Galliera je jedním z nejdůležitějších a vlastně i nejmocnějších lidí ve Ferrari. Právě on totiž rozhoduje o tom, kdo bude mít možnost pořídit si některý z exkluzivních strojů se vzpírajícím se koněm na kapotě
Magazínu Drive se povedlo udělat rozhovor s jedním z nejmocnějších lidí v automobilce Ferrari, jehož denním chlebem je říkat "Ne" i těm nejbohatším a nejmocnějším lidem na zemi. Enrico Galliera zastává pozici obchodního ředitele a zároveň vede marketingové oddělení značky.
Jak sám Galliera vysvětlil, poptávka po exkluzivních automobilech Ferrari vysoce převyšuje jejich nabídku. Z toho důvodu musela být stanovena kritéria, podle kterých se vybírají vhodní zákazníci. Dodal však, že pro ty nejvěrnější zákazníky automobilka zvažuje i speciální "dárky" v podobě těch nejexkluzivnějších limitovaných edic.
Aby však zdůraznil jak velký hlad po exkluzivních Ferrari je, uvedl Galliera příklad s LaFerrari Aperta. Ještě před únikem prvních informací na veřejnost oslovilo Ferrari 200 lidí s tím, že se pracuje na vývoji tohoto automobilu a zda by o něj zákazníci měli zájem. Nikdo z oněch 200 lidí automobil ještě ani neviděl, ovšem všichni shodně odpověděli ano.
K tomu se však vztahuje i to "nejtěžší" na této pozici, a to říkat zájemcům ne. Jak Galliera přiznal, ročně obdrží desítky žádostí o Ferrari od lidí, kteří si tyto vozy zkrátka nezaslouží - a často jde i o krále. U lidí kteří ještě žádné Ferrari nevlastní je odmítání víceméně jednoduché, ovšem u dobrých zákazníků už je to těžší.
Zajímavá informace se také týkala toho, že jedinými zaměstnanci automobilky s možností koupit si nové exkluzivní Ferrari jsou vlastně jen jezdci Formule 1, ostatní zaměstnanci mají smůlu. Galliera to však zdůvodnil tím, že na nové a exkluzivní vozy Ferrari čekají stovky zákazníků po celém světě poměrně dlouhou dobu, bylo by tedy "nehezké", kdyby tyto vozy dostávali zaměstnanci automobilky.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?