Koncept: Hyundai Portico

ar1, 16. května 2005, 21:51 Google+

Na autosalonu v Chicagu představila společnost studii velko-prostorového automobilu s názvem Portico.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Portico

Portico | foto: Hyundai Motor Czech

Sdílejte článek

Přestože značka Hyundai má ve svém výrobním programu automobily této kategorie, prezentuje Portico jako vstup do nového segmentu, který představuje další generaci pojetí rodinného cestování.

Portico nabídne dostatek prostoru šesti cestujícím, sedících ve dvou řadách po třech elektricky ovládaných sedadlech. Variabilní uspořádání interiéru pak vyjde vstříc všem individuálním potřebám. V tuto chvíli je středem zájmu značky Hyundai studie Portico a charakter trhu ve Spojených státech, kde má již segment velkoprostorových automobilů bohatou tradici a zákazníci specifické náročné požadavky na takové automobily. Nejde v podstatě ani o klasický sedan, ba ani o automobil kategorie SUV.

Studie sdružuje svými vlastnostmi v podstatě vše dobré, co nabízejí relativně rozdílné kategorie automobilů. Nabízí zajímavou estetiku, funkční výhody rodinných automobilů a nadprůměrné jízdní vlastnosti. Výjimečné nastavení sedadel zlepšuje nástup a výstup z vozidla a poskytuje více místa na nohy pro všechny pasažéry v porovnání s běžným rozložením sedadel do tří řad v současných rodinných vozech. Systém otevírání dveří si jistě zaslouží pozornost, přední dveře mají závěsy na předním sloupku a zadní dveře na zadním sloupku. Pokud se tedy oboje dveře otevřou, Portico přímo vybízí cestující k nasednutí do prostorného a vzdušného interiéru ve vytříbeném stylu. Studie Portico je vlastním dílem jihokorejského design Centra. O zábavu cestujících na zadních sedadlech se postará centrální jednotka na základech DVD. Cestující na předních sedadlech dostanou namísto zábavy k dispozici informace. Konzola poskytující veškeré informace palubního počítače spolupracuje s navigačním systémem. Hyundai Portico pohání zážehový šestiválec V6 s čtyřventilovou technikou, který přes samočinnou šestistupňovou převodovku pohání všechna čtyři kola. Připravena je ještě verze s hybridním pohonem, kdy dva rozdílné elektromotory pohánějí samostatně kola přední a zadní nápravy.

- AUTO 4x4 -
Foto: Hyundai
Vytisknout

Diskuze: Koncept: Hyundai Portico

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Vectra

Vectra Platinum – to nejlepší z řady Vectra

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud