Koncept: Hyundai Portico

ar1, 16. května 2005, 21:51 Google+

Na autosalonu v Chicagu představila společnost studii velko-prostorového automobilu s názvem Portico.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Portico

Portico | foto: Hyundai Motor Czech

Sdílejte článek

Přestože značka Hyundai má ve svém výrobním programu automobily této kategorie, prezentuje Portico jako vstup do nového segmentu, který představuje další generaci pojetí rodinného cestování.

Portico nabídne dostatek prostoru šesti cestujícím, sedících ve dvou řadách po třech elektricky ovládaných sedadlech. Variabilní uspořádání interiéru pak vyjde vstříc všem individuálním potřebám. V tuto chvíli je středem zájmu značky Hyundai studie Portico a charakter trhu ve Spojených státech, kde má již segment velkoprostorových automobilů bohatou tradici a zákazníci specifické náročné požadavky na takové automobily. Nejde v podstatě ani o klasický sedan, ba ani o automobil kategorie SUV.

Studie sdružuje svými vlastnostmi v podstatě vše dobré, co nabízejí relativně rozdílné kategorie automobilů. Nabízí zajímavou estetiku, funkční výhody rodinných automobilů a nadprůměrné jízdní vlastnosti. Výjimečné nastavení sedadel zlepšuje nástup a výstup z vozidla a poskytuje více místa na nohy pro všechny pasažéry v porovnání s běžným rozložením sedadel do tří řad v současných rodinných vozech. Systém otevírání dveří si jistě zaslouží pozornost, přední dveře mají závěsy na předním sloupku a zadní dveře na zadním sloupku. Pokud se tedy oboje dveře otevřou, Portico přímo vybízí cestující k nasednutí do prostorného a vzdušného interiéru ve vytříbeném stylu. Studie Portico je vlastním dílem jihokorejského design Centra. O zábavu cestujících na zadních sedadlech se postará centrální jednotka na základech DVD. Cestující na předních sedadlech dostanou namísto zábavy k dispozici informace. Konzola poskytující veškeré informace palubního počítače spolupracuje s navigačním systémem. Hyundai Portico pohání zážehový šestiválec V6 s čtyřventilovou technikou, který přes samočinnou šestistupňovou převodovku pohání všechna čtyři kola. Připravena je ještě verze s hybridním pohonem, kdy dva rozdílné elektromotory pohánějí samostatně kola přední a zadní nápravy.

- AUTO 4x4 -
Foto: Hyundai
Vytisknout

Diskuze: Koncept: Hyundai Portico

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Vectra

Vectra Platinum – to nejlepší z řady Vectra

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud