Škoda Karoq je připravena na první etapu Tour de France

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 30. června 2017, 13:29 Google+

Tour de France může začít. Škoda Karoq v sobotu nastoupí na start se třemi týmy v roli servisních vozidel. Kompaktní SUV doprovodí tři týmy na čtrnáctikilometrové časovce v Düsseldorfu. Vozy se mohou pochlubit několika zvláštnostmi, například vysílačkami a nosiči kol. Vnější vzhled vozů Karoq je proveden v designu jednotlivých týmů pomocí fólií.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Servisní vůz Škoda Karoq pojede v první etapě Tour de France v Düsseldorfu např. pro nizozemský tým „Lotto NL – Jumbo“.

Servisní vůz Škoda Karoq pojede v první etapě Tour de France v Düsseldorfu např. pro nizozemský tým „Lotto NL – Jumbo“. | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Po 30 letech startuje Tour de France opět v Německu. První etapa – časovka – vede od düsseldorfského výstaviště po známé Královské aleji a podél Rýna zase zpět k výstavišti. Bude to premiéra pro Düsseldorf i pro model Škoda Karoq, neboť nové kompaktní SUV značky Škoda se před svým uvedením na trh, které proběhne koncem roku, poprvé ukáže na veřejnosti. Tři servisní vozy Škoda Karoq doprovodí týmy „Team Dimension Data“ z Jihoafrické republiky, Lotto NL - Jumbo‘ z Nizozemska a „Lotto Soudal“ z Belgie na čtrnáctikilometrové časovce. Nebudou pouze pojízdným skladem náhradních dílů pro závodníky, na palubě budou mít i doprovodný personál, který bude se závodníky ve spojení pomocí vysílaček.

Vozy Karoq jsou individuálně upravené v barvách jednotlivých týmů: „Team Dimension Data“ doprovodí Karoq v kombinaci černé, bílé a zelené barvy, kompaktní SUV týmu „Lotto NL – Jumbo“ bude žlutočerné, tým „Lotto Soudal“ doprovodí červenobílý Karoq. Na střechách všech kompaktních SUV se bude skvět nápis „RIDE ON WITH #KAROQ“.

Karoq se ke třetí největší sportovní události světa skvěle hodí. Univerzální vůz je, se svou manuální šestistupňovou převodovkou nebo sedmistupňovou převodovkou DSG a systémem Dynamic Chassis Control (DCC), třemi volitelnými jízdními režimy a elektromechanickým posilovačem řízení, stejně dynamický jako závodníci. K dispozici je pět motorů s výkonovým spektrem od 85 kW (115 k) až po 140 kW (190 k).

Velkorysé vnitřní rozměry nabízí dostatek prostoru pro posádku, zavazadla i materiál, který při Tour může přijít vhod. Díky WiFi-hotspotu jsou splněny i všechny požadavky na konektivitu, cestující na palubě jsou vždy online. Jako první vůz značky nabízí Karoq také digitální přístrojový panel. Jednou z dalších zvláštností je virtuální pedál. Toto Simply Clever řešení jednoduše otevírá a zavírá páté dveře pohybem chodidla pod zadním nárazníkem.

Škoda je oficiálním partnerem největšího cyklistického závodu na světě už 14 let. Více než 250 pořadatelských, doprovodných a servisních vozů značky Škoda během 23denní Tour de France ujede zhruba 2,8 milionu kilometrů.

Blízký vztah české značky k cyklistice má historické kořeny. Před 122 lety zahájili zakladatelé firmy Václav Laurin a Václav Klement výrobu jízdních kol, než přešli na výrobu motorových vozidel. Cyklistika je jedním z pilířů strategie sponzoringu společnosti Škoda Auto. Vedle Tour de France a Vuelty značka podporuje další mezinárodní a národní cyklistické závody i akce masové cyklistiky.

Vytisknout

Diskuze: Škoda Karoq je připravena na první etapu Tour de France

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Bugatti Veyron

Kolik stojí provoz luxusního vozu? Za údržbu mnohdy dáte miliony

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud