Pokud jste vždycky snili o vlastním malém políčku a farmaření, ale děsí vás ceny traktorů a jejich příslušenství, už nemusíte mít strach. Jak dokazuje tohle video, k práci na poli vám bohatě postačí i starší BMW řady 3.
Internet je plný zvláštních věcí, na Facebookové stránce Auto Bum Bum se však objevilo něco, co zřejmě nemá v historii motorismu obdoby. V dřívějších dobách sice bylo zvykem stavět si malotraktory z trabantů, škodovek či Wartburgů, ovšem pracovat na poli se starším, avšak na první pohled celkem zachovalým, BMW je opravdu netradiční.
Přesto se k tomuto kroku někdo rozhodl. Na videu tak můžeme vidět BMW řady 3 generace e46, jak neohroženě jezdí po poli s připojeným zemědělským zařízením. Ačkoliv absolutně netušíme o jaký nástroj jde, celá situace vypadá zajímavé až komicky.
Na rozdíl od traktoru však BMW dokáže nabídnout pohodlné sedačky, klimatizaci nebo příjemný audio-systém. Pokud by se navíc jednalo o verzi xi, která byla vybavena pohonem 4x4, zvládl by vůz možná i trochu toho bláta, samozřejmě tedy jen pokud by měl vhodné obutí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.