Většina z nás by si občas ráda pořídila něco, na co prostě nemá peníze. Nezbývá nám potom nic jiného, než hledat levnější řešení a dělat různé kompromisy. Co ale dělat v případě, že „prostě“ chcete automobil, který není k sehnání, a jehož hodnota je nevyčíslitelná?
Vůz, na který se díváte, se značně podobá ojedinělému kousku Bugatti s označením Typ 57 Corsica Roadster, ze třicátých let minulého století. Tento model učaroval Seana Santarsiera natolik, že ho chtěl mít ve své sbírce, a tak se rozhodl nechat si na zakázku vyrobit kopii. Výsledná „kopie“ se však sama o sobě stala povedeným originálem, a vypadá více než dobře. O to více je k neuvěření, že je postavená na podvozku vlastní výroby a poháněna šestiválcem o obsahu 2,3 litru z vozu Ford Mercury Capri.
Motor je spojen s automatickou převodovkou, která pohání přední nápravu. Výrazný je zejména kožený interiér, který příjemně kontrastuje s „královsky modrou“ barvou vozu. I když byl Typ 57 Corsica Roadster jasnou inspirací, od originálu se tato replika liší nižší světlou výškou a především většími a výraznějšími blatníky.
Pokud patříte také mezi fanoušky Bugatti, anebo vás přiložené fotografie prostě jen učarovali, je potřeba otevřít peněženku a najít v ní 69,500 $ (přibližně 1 600 000 korun), což jistě nejsou malé peníze, ovšem z hlediska pořizovací ceny skutečného originálu se jedná o částku zanedbatelnou.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?