Může to znít šíleně, přesto je to možné. Jedna společnost, zaměřená na prodej expedičních stanů na střechy automobilů, se na svých stránkách chlubí fotkami dvou Ferrari, které mají na střechách umístěný expediční stan.
Nizozemská společnost Daktent.nl se zabývá prodejem a zřejmě i pronájmem stanů na střechy automobilů, které jsou velmi oblíbené zvláště mezi cestovateli do málo obydlených zemí.
Nejčastěji se tak s těmito stany setkáte na různých terénních speciálech, které se účastní výprav do Afriky, na Střední východ nebo do zaostalejších zemí na pomezí Evropy a Asie. Aby si však někdo nechal namontovat střešní stan na Ferrari je vskutku nezvyklé. Přesto se společnost na svých stránkách a instagramovém účtu chlubí dvěma rozdílnými vozy Ferrari Testarossa se stanem na střeše.
Ferrari Testarossa Monospeccio & Jimba Jimba daktent. #daktent #rooftent #rooftents #rooftoptent #rooftoptents #rooftoptentliving #Dachzelt #outdoor #adventure #camping #travel #kamperen #adventuremobile #FerrariTestarossa #Jimbarooftent
Pravděpodobně se však jedná jen o jakousi reklamní kampaň a propagaci. Je jen těžko představitelné, že by si majitel Ferrari nemohl na cestách dovolit hotel, nebo že by se se svým exkluzivním vozem vydal do míst, kde se nedá nikde přespat.
Navíc je velmi nepravděpodobné, že by střecha sportovního vozu, jakým je právě Ferrari Testarossa, byla dimenzovaná na podobné zatížení. Navíc jí chybí i jakákoliv montáž pro umístění stanu. Pokud se navíc na fotky pečlivě podíváte, uvidíte mezi stanem a střechou vozu pouze kus molitanu nebo jiného materiálu, který měl střechu ochránit před poškozením.
Ferrari 512TR & Maggiolina daktent. #daktent #rooftent #rooftents #rooftoptent #rooftoptents #rooftoptentliving #Dachzelt #Maggiolina #outdoor #adventure #camping #travel #kamperen #Autohome
Za netradiční reklamní kampaň, která musí zaujmout nejednoho milovníka exkluzivních vozů, si však společnost rozhodně zaslouží pochvalu.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.