Může to znít šíleně, přesto je to možné. Jedna společnost, zaměřená na prodej expedičních stanů na střechy automobilů, se na svých stránkách chlubí fotkami dvou Ferrari, které mají na střechách umístěný expediční stan.
Nizozemská společnost Daktent.nl se zabývá prodejem a zřejmě i pronájmem stanů na střechy automobilů, které jsou velmi oblíbené zvláště mezi cestovateli do málo obydlených zemí.
Nejčastěji se tak s těmito stany setkáte na různých terénních speciálech, které se účastní výprav do Afriky, na Střední východ nebo do zaostalejších zemí na pomezí Evropy a Asie. Aby si však někdo nechal namontovat střešní stan na Ferrari je vskutku nezvyklé. Přesto se společnost na svých stránkách a instagramovém účtu chlubí dvěma rozdílnými vozy Ferrari Testarossa se stanem na střeše.
Ferrari Testarossa Monospeccio & Jimba Jimba daktent. #daktent #rooftent #rooftents #rooftoptent #rooftoptents #rooftoptentliving #Dachzelt #outdoor #adventure #camping #travel #kamperen #adventuremobile #FerrariTestarossa #Jimbarooftent
Pravděpodobně se však jedná jen o jakousi reklamní kampaň a propagaci. Je jen těžko představitelné, že by si majitel Ferrari nemohl na cestách dovolit hotel, nebo že by se se svým exkluzivním vozem vydal do míst, kde se nedá nikde přespat.
Navíc je velmi nepravděpodobné, že by střecha sportovního vozu, jakým je právě Ferrari Testarossa, byla dimenzovaná na podobné zatížení. Navíc jí chybí i jakákoliv montáž pro umístění stanu. Pokud se navíc na fotky pečlivě podíváte, uvidíte mezi stanem a střechou vozu pouze kus molitanu nebo jiného materiálu, který měl střechu ochránit před poškozením.
Ferrari 512TR & Maggiolina daktent. #daktent #rooftent #rooftents #rooftoptent #rooftoptents #rooftoptentliving #Dachzelt #Maggiolina #outdoor #adventure #camping #travel #kamperen #Autohome
Za netradiční reklamní kampaň, která musí zaujmout nejednoho milovníka exkluzivních vozů, si však společnost rozhodně zaslouží pochvalu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?