Defender dostane motor z Fordu Mustang. Důvod vás rozhodně překvapí

AutoRoad.cz, 2. června 2017, 14:57 Google+

Jakkoliv se může zdát tahle zpráva jako naprostý nesmysl, věřte nám, že mnoha majitelům těchto legendárních off-roadů udělá neskutečnou radost a hlavně usnadní život.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Land Rover Defender

Land Rover Defender | foto: Land Rover

Sdílejte článek

Britská společnost JE Motorworks sídlící v anglickém Coventry přišla s nápadem implantovat klasickému Land Roveru Defender moderní 2,3 litrový motor EcoBoost, který momentálně používá například Ford Mustang nebo Ford Focus RS. V případě Defendru však nejde o zvyšování výkonu, ale naopak o snižování emisí.

img-responsive

Land Rover Defender | foto: Land Rover

Moderní motor EcoBoost totiž vypouští pouze 175g/km CO2. Pro srovnání, nejekologičtější motor který se kdy do Defenderu montoval, 2,2 litrový diesel, produkuje 266g/km CO2. Možná se vám to nezdá jako dramatický rozdíl, ovšem při stále přísnějších ekologických normách, které v UK brzy začnou platit, by mohli mít majitelé Defenderu dosti velké problémy.

Před samotnou „transplantací“ motoru ale musí společnost JE Motorworks udělat na motoru EcoBoost drobné změny, aby si Defender zachoval svůj charakter. Jak řekl serveru AutoCar Jonathan Douglas: budou muset motor naučit “chovat se jako traktor, ale s nízkými emisemi“.

K motoru si budou moci zákazníci zvolit klasickou manuální převodovku, nebo šestistupňovou automatickou převodovku Tiptronic. Očekávaná cena přestavby s manuální převodovkou by neměla přesáhnout 20,000 liber, tedy maximálně 600,000 Kč. První zákazníci by se mohli dočkat přestavby svých vozů na „ekologičtější“ ještě před koncem tohoto roku.

Vytisknout

Diskuze: Defender dostane motor z Fordu Mustang. Důvod vás rozhodně překvapí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Střešní okno v automobilu Volkswagen

Střešní okno: smysluplný doplněk, nebo vyhozené peníze?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud