Před několika týdny jsme vám přinesli video, na kterém jeden ruský mechanik opravuje totálně zdemolované BMW. Dnes se tento mechanik opět vrátil na scénu, ovšem nyní se pustil do poškozené karoserie BMW M3 e46 a výsledek jeho práce je opět neuvěřitelný.
Mechanik, který má na YouTube kanál s názvem Arthur tussik, si poměrně rychle získal velkou popularitu díky svým opravám všelijak zbídačených vozidel.
Naposledy jsme vás informovali o jeho opravě BMW řady 4, které bylo po havárii doslova na odpis. Tehdy jsme jeho práci spíše pomlouvali, neboť takový vůz byl vyloženě nebezpečný, dnes si ovšem zaslouží slova chvály a úcty.
BMW M3 řady e46 se totiž do jeho servisu dostalo s pořádně pomláceným levým bokem, kterým se pravděpodobně opřelo o svodidla na silnici nebo okruhu. Na videu, které celý proces zaznamenává, si můžeme prohlédnout takřka celý proces oprav, které trvaly neuvěřitelných 10 dnů, přičemž 5 dnů bylo vyhrazeno práci na karoserii a 5 dnů lakování.
Během prvních 5 dnů tak Tussik opravil přední i zadní nárazník, vyklepal pravý blatník, vyměnil levý blatník, vyřízl levý zadní panel a navařil nový (rozuměno zachovalý), vše slícoval a vyhladil. Během dalších 5 dnů pak sjednotil barvu všech dílů na originální stříbrnou, se kterou vůz do dílny přijel.
BMW M3 řady e46 patří mezi fanoušky mnichovské automobilky k tomu nejlepšímu, co kdy vyrobila. Pod jeho kapotou se ukrývá řadový šestiválec S54, který je schopen v 8,000 otáčkách vyprodukovat až 333 koní. K tomu si připočtěte skvělé chování, komfortní interiér a nadčasový design modelu kupé.
Ceny těchto vozů se díky tomu drží na poměrně vysoké částce a není příliš pravděpodobné, že by se v brzké době chystaly spadnout dolů.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?