Před několika týdny jsme vám přinesli video, na kterém jeden ruský mechanik opravuje totálně zdemolované BMW. Dnes se tento mechanik opět vrátil na scénu, ovšem nyní se pustil do poškozené karoserie BMW M3 e46 a výsledek jeho práce je opět neuvěřitelný.
Mechanik, který má na YouTube kanál s názvem Arthur tussik, si poměrně rychle získal velkou popularitu díky svým opravám všelijak zbídačených vozidel.
Naposledy jsme vás informovali o jeho opravě BMW řady 4, které bylo po havárii doslova na odpis. Tehdy jsme jeho práci spíše pomlouvali, neboť takový vůz byl vyloženě nebezpečný, dnes si ovšem zaslouží slova chvály a úcty.
BMW M3 řady e46 se totiž do jeho servisu dostalo s pořádně pomláceným levým bokem, kterým se pravděpodobně opřelo o svodidla na silnici nebo okruhu. Na videu, které celý proces zaznamenává, si můžeme prohlédnout takřka celý proces oprav, které trvaly neuvěřitelných 10 dnů, přičemž 5 dnů bylo vyhrazeno práci na karoserii a 5 dnů lakování.
Během prvních 5 dnů tak Tussik opravil přední i zadní nárazník, vyklepal pravý blatník, vyměnil levý blatník, vyřízl levý zadní panel a navařil nový (rozuměno zachovalý), vše slícoval a vyhladil. Během dalších 5 dnů pak sjednotil barvu všech dílů na originální stříbrnou, se kterou vůz do dílny přijel.
BMW M3 řady e46 patří mezi fanoušky mnichovské automobilky k tomu nejlepšímu, co kdy vyrobila. Pod jeho kapotou se ukrývá řadový šestiválec S54, který je schopen v 8,000 otáčkách vyprodukovat až 333 koní. K tomu si připočtěte skvělé chování, komfortní interiér a nadčasový design modelu kupé.
Ceny těchto vozů se díky tomu drží na poměrně vysoké částce a není příliš pravděpodobné, že by se v brzké době chystaly spadnout dolů.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.