Před několika týdny jsme vám přinesli video, na kterém jeden ruský mechanik opravuje totálně zdemolované BMW. Dnes se tento mechanik opět vrátil na scénu, ovšem nyní se pustil do poškozené karoserie BMW M3 e46 a výsledek jeho práce je opět neuvěřitelný.
Mechanik, který má na YouTube kanál s názvem Arthur tussik, si poměrně rychle získal velkou popularitu díky svým opravám všelijak zbídačených vozidel.
Naposledy jsme vás informovali o jeho opravě BMW řady 4, které bylo po havárii doslova na odpis. Tehdy jsme jeho práci spíše pomlouvali, neboť takový vůz byl vyloženě nebezpečný, dnes si ovšem zaslouží slova chvály a úcty.
BMW M3 řady e46 se totiž do jeho servisu dostalo s pořádně pomláceným levým bokem, kterým se pravděpodobně opřelo o svodidla na silnici nebo okruhu. Na videu, které celý proces zaznamenává, si můžeme prohlédnout takřka celý proces oprav, které trvaly neuvěřitelných 10 dnů, přičemž 5 dnů bylo vyhrazeno práci na karoserii a 5 dnů lakování.
Během prvních 5 dnů tak Tussik opravil přední i zadní nárazník, vyklepal pravý blatník, vyměnil levý blatník, vyřízl levý zadní panel a navařil nový (rozuměno zachovalý), vše slícoval a vyhladil. Během dalších 5 dnů pak sjednotil barvu všech dílů na originální stříbrnou, se kterou vůz do dílny přijel.
BMW M3 řady e46 patří mezi fanoušky mnichovské automobilky k tomu nejlepšímu, co kdy vyrobila. Pod jeho kapotou se ukrývá řadový šestiválec S54, který je schopen v 8,000 otáčkách vyprodukovat až 333 koní. K tomu si připočtěte skvělé chování, komfortní interiér a nadčasový design modelu kupé.
Ceny těchto vozů se díky tomu drží na poměrně vysoké částce a není příliš pravděpodobné, že by se v brzké době chystaly spadnout dolů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?