Je to jako být zavřený s medvědem! Tak vidí Jeremy Clarkson Aston Martin Vulcan

AutoRoad.cz, 24. května 2017, 16:32 Google+

Automobilka Aston Martin je známá především výrobou elegantních a pohodlných vozů GT, které jsou skvělé při cestování, ovšem na pokud se s nimi budete chtít vydat na trať, bude to utrpění pro obě strany. To se ale změnilo spolu s příchodem modelu Vulcan

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Jeremy Clarkson se projel v Aston Martinu Vulcan během natáčení pořadu Grand Tour

Jeremy Clarkson se projel v Aston Martinu Vulcan během natáčení pořadu Grand Tour | foto: youtube.com

Sdílejte článek

Aston Martin Vulcan je totiž velice exkluzivní závodní stroj, kterého se vyrobilo pouze 24 kusů. Jeden přitom vyšel majitele na neskutečných 1,8 milionu liber, v přepočtu asi 55,2 milionu korun. Pokud si myslíte, že za tyhle peníze byste ve voze i spali, máte smůlu. Vůz totiž nesmí na silnici a automobilka vám ho pouze přiveze na vámi vybraný okruh - spolu s týmem mechaniků a závodním instruktorem.

Pokud se ptáte, proč tedy Vulcan vůbec vznikl, odpověď je jednoduchá. Společnost Aston Martin se zkrátka chtěl dostat do vyšší a velice exkluzivní společnosti, kde se nachází například Ferrari FXX K nebo McLaren P1 GTR. Šlo zkrátka o pověst a prestiž. 

A co že si vlastně o tomhle speciálním Astonu myslí Jeremy Clarkson? Na to se můžete podívat v recenzi, která byla součástí pořadu Grand Tour, jež vlastní a vysílá společnost Amazon. 

Pro vaši informaci, pod karbonovou kapotou tohohle závodního monstra je ustájeno 820 koní, které produkuje sedmilitrový atmosferický dvanáctiválec a na kola jsou hnáni skrze šestistupňovou sekvenční převodovku, za kterou by se nemusel stydět lecjaký závodní speciál. Člověk se pak nemůže divit, že i zkušený řidič jako Clarkson o tomhle voze prohlašuje, že řídit ho není jako být napadený medvědem, ale jako být zavřený v jedné místnosti s medvědem, který myslí na to, jak vás napadne.

Vytisknout

Diskuze: Je to jako být zavřený s medvědem! Tak vidí Jeremy Clarkson Aston Martin Vulcan

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Systém IVA - Inteligentní ovládání ventilu

Britové umějí revolučně ovládat ventily motoru. Naučili "benzíňáky" spotřebě…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud