Již od roku 2013, kdy byla výroba vozu Lamborghini Urus potvrzena, čekají netrpělivý fanoušci automobilky na nové informace. A ty nyní přinesl přímo ředitel společnosti.
Po pěti letech od představení konceptu Urus se konečně blížíme k jeho odhalení. To by mohlo přijít již letos v září na autosalonu ve Frankfurtu. Ještě předtím už ale víme, jaký motor bude Urus ukrývat.
Tím nebude nic menšího, než dvakrát přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec o výkonu 641 koní. Tuto informaci přinesl server Automotive News Europe, který jí získal během rozhovoru s jedním z vysoko postavených pracovníků automobilky.
Tento motor už dobře známe, neboť se objevil pod kapotou druhé generace Porsche Panamera Turbo. Později se tento motor představil i ve voze Panamera Turbo S E-Hybrid, kde podával výkon 671 koní. Vzhledem k tomu, že v případě vozu Lamborghini Urus se také počítá s hybridní verzí, máme se na co těšit.
Jak už jsme psali výše, vůz by si měl odbít svou premiéru v září na autosalonu ve Frankfurtu. Do prodeje by se mohl dostat začátkem roku 2018. Kromě již známého motoru V8 by měl nabídnout i osmistupňovou převodovku a rozdělení výkonu minimálně 40:60 ve prospěch zadní nápravy, čímž by si měl zachovat alespoň trochu sportovní chování.
Pokud vás zajímá cena, údajně by nový Urus měl stát pod 200,000 Euro, což je v přepočtu cca 5,2 milionu korun.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.