I když už Porsche rekordy na okruhu neřeší, nová GT3 zajela hodně solidní čas

AutoRoad.cz, 5. května 2017, 18:00 Google+

Porsche se nedávno od předhánění na Nürburgringu distancovalo. I přesto jeho nová 911 GT3 předvedla parádní čas.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
911 GT3

911 GT3 | foto: Porsche

Sdílejte článek

Konkrétně to bylo 7 minut a 12 vteřin, což je oproti předchozímu modelu o 12 vteřin rychlejší. To se povedlo díky přepracované zadní nápravě, 7 rychlostní PDK převodovce a pneumatikám Michelin Sport Cup 2. Navíc k testování došlo za perfektního stavu tratě, ideálních podmínek a teplot.

„Dosažení tohoto času prokázalo, že nová 911 GT3 poskytuje nejen nejlepší zážitek z jízdy, ale může předvést i působivý výkon na legendárním okruhu Nürburgring. Při vytváření nové 911 GT3 byl důraz kladen především na optimalizaci jízdních vlastností a přizpůsobení k nárůstu výkonu,“ řekl víceprezident pro motorsport a vozy GT Porsche, Frank-Steffen Walliser.

„Před několika lety, byly takové časy na kolo dosažitelné pouze pro plnokrevné závodní vozy za použití speciálních pneumatik,“ dodal ředitel divize GT Andreas Preuninger. „Nová GT3 dosahuje těchto časů s poměrně skromným výkonem, přitom je stále vhodná pro každodenní použití.“

Nové GT3 je poháněno stejným 500 koňovým motorem, jako najdeme v závodní verzi 911 GT3 Cup. Vzhledem k váze 1.430 kilogramů poskytuje zrychlení 0-100 km/h za 3,2 vteřiny a dosahuje maximální rychlosti 317 km/h.

„Pokud můžete jet rychle na Nürburgringu, můžete jet stejně rychle kdekoliv na světě,“ uzavřel Walliser.

Vytisknout

Diskuze: I když už Porsche rekordy na okruhu neřeší, nová GT3 zajela hodně solidní čas

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Elvisovo BMW 507 potřebovalo před návratem na silnice pořádný servis

Tohle krásné BMW patřilo Elvisovi. Historii má podobně bohatou

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud