V rámci úsporných opatření už musel koncern VW obětovat svou účast v několika motoristických soutěžích. Server Autocar ale přinesl informace o tom, že by mohlo dojít i na prodej jedné ze značek.
Koncern VW údajně v rámci snižování nákladů a zefektivnění provozu uvažuje o prodeji značky Ducati, kterou společnost Audi získala teprve před pěti lety. Pokud by na prodej opravdu došlo, Ducati by se stala první značkou, které se koncern VW musel zbavit.
Opatření spojená s kauzou Dieselgate již vedla značku Volkswagen k pozastavení účasti na závodech WRC (World Rally Championship). Značka Audi se musela vzdát závodů v Le Mans a WEC (World Endurance Championship).
Objevily se také spekulace o propouštění, které by se v rámci několika příštích let mohlo dotknout až 30.000 zaměstnanců.
Pokud bude značka Ducati opravdu na prodej, dá se předpokládat, že největší zájem budou mít hlavně její konkurenti. Mezi vážné zájemce by tak jistě patřila Honda, Kawasaki či Yamaha.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?