V rámci úsporných opatření už musel koncern VW obětovat svou účast v několika motoristických soutěžích. Server Autocar ale přinesl informace o tom, že by mohlo dojít i na prodej jedné ze značek.
Koncern VW údajně v rámci snižování nákladů a zefektivnění provozu uvažuje o prodeji značky Ducati, kterou společnost Audi získala teprve před pěti lety. Pokud by na prodej opravdu došlo, Ducati by se stala první značkou, které se koncern VW musel zbavit.
Opatření spojená s kauzou Dieselgate již vedla značku Volkswagen k pozastavení účasti na závodech WRC (World Rally Championship). Značka Audi se musela vzdát závodů v Le Mans a WEC (World Endurance Championship).
Objevily se také spekulace o propouštění, které by se v rámci několika příštích let mohlo dotknout až 30.000 zaměstnanců.
Pokud bude značka Ducati opravdu na prodej, dá se předpokládat, že největší zájem budou mít hlavně její konkurenti. Mezi vážné zájemce by tak jistě patřila Honda, Kawasaki či Yamaha.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?