Aktuální verze Porsche 911 GT3 byly od počátku zamýšleny ve verzích s manuálem a automatem. Aktuálně se však šéf vývoje vozů vsadil, kolik zákazníků sáhne po manuálu.
Ten navíc v minulém týdnu řekl, že společnost Porsche se určitě nehodlá honit za okruhovými rekordy. Manuál je přitom častou volbou puristických řidičů, které nějaký automat určitě nezajímá. Každopádně Porsche už teď uzavírá sázky, kolik procent kupujících sáhne po verzi s manuálem.
Interní sázky hovoří o nějakých třiceti procentech ze všech zákazníků. Zatím se neví, o kolik se lidé v Porsche vsadili, ale to je celkem nepodstatné. Za pár měsíců totiž Model 911 GT3 přijde do oficiálního prodeje a teprve pak se ukáže, jak to vše bude.
Každopádně i za nás je manuální převodovka lepší. Neustále rostoucí trend automatických převodovek nás celkem děsí. Konec manuálů je totiž tak trošku v dohlednu a automat, který byl ještě před 20 lety velkým luxusem, dnes najdeme leckdy v některých autech nedobrovolně.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?