V pražských Modřanech se v sobotu 22. dubna uskutečnil další ročník Jarního VW Sprintu a i přes nepřízeň počasí se bylo znovu na co dívat.
Modřany se probudily do pošmourného, chladného a poněkud deštivého rána. To ovšem nezabránilo hrdým majitelům vozů VW, vydat se do Freestyle Parku Modřany, který včera hostil již šestnáctý ročník Jarního VW sprintu – Memoriál Roberta Kudrny.
Majitelé krásných veteránů proudili na místo srazu již od časných ranních hodin a nezasvěcený pozorovatel mohl lehce nabýt dojmu, že se nejen vrátil v čase, ale změnil i svou geografickou polohu, neboť právě vozy VW Brouk patřily mezi nejrozšířenější automobily ve Spolkové republice Německo v minulém století.
Již z dálky byl slyšet onen nezaměnitelný zvuk vzduchem chlazeného motoru. A vzápětí se objevil krásně naleštěný brouk. A brouků bylo skutečně hodně, jeden za druhým, barevná záplava neodolatelných lidových vozítek.
Jejich počtu ovšem zdatně sekundoval také model VW Transporter, jenž byl zastoupen hned několika generacemi.
A k vidění byly již tradičně kromě zajímavých vozidel VW i stroje automobily značky Porsche. O skutečné pozdvižení se však postaraly obojživelné vozy KdF 166, které později předvedly svoje schopnosti i ve vodě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.