Už dlouho toužíte po Ferrari, ale nemáte miliony na kontě? Nyní pro vás máme řešení, a je určitě stylovější než přestavba Peugeotu 406 Coupé! Ano, stále to není plnokrevné Ferrari, ale alespoň má původ v Itálii. Tedy svým designem a původním logem na kapotě.
Ital, co je vlastně Japonec si nyní hraje na Ferrari. Jak moc bizarní může celá situace ještě být? O moc víc už ne a jak jste asi poznali, řeč je o Fiatu 124 Spider alias Mazdě MX-5. Nejde ale o obyčejný Fiat, nýbrž Fiat, který se za svůj původ stydí. Všude na karosérii jsou totiž jeho loga zakrytá vzpínajícím se koníkem z Maranella. Rázem se tak díváte na asi nejdostupnější Ferrari na trhu, které zároveň není ani příliš zanedbané.
Tenhle 124 Spider má najeto jen necelých 12 tisíc kilometrů a aktuálně si ho můžete koupit na aukčním serveru eBay. Prodávající auto dokonce zařadil pod značku Ferrari a dodává, že jde o poctu italskému plnokrevníkovi. Možná i proto má Fiat koníka i v masce chladiče, kabina dostala plaketku Ferrari a palubní deska ozdobný nápis „Pininfarina.“ Zkrátka co nejblíže originálu.
V aukci zatím přihodilo třináct lidí a cena je aktuálně 11 400 dolarů (asi 286 tisíc korun). To není moc, do konce dražby ale stále zůstává téměř šest dnů. A to je dlouhá doba na to, aby se cifra vyšplhala někam k původní částce za novou 124 Spider. Deset procent vítězné sumy pošle aktuální majitel vozu na charitativní účely. Auto je mimochodem technicky zcela sériové a nachází se v texaském Austinu.
Jestli jde o zajímavou investici je otázkou, každopádně znáčky Ferrari půjdou lehce sundat a za relativně nízkou cenu lze mít v podstatě nový 124 Spider. A pak, auto se objevilo během posledních dní v mnoha automobilových online magazínech. Publicita je tedy zcela jistě zaručena.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?