Video od automobilky Ford ukazuje vývoj policejních vozů této značky od 50. let do současnosti.
Automobilka Ford uveřejnila v souvislosti s prezentací hybridu pro strážce zákona video představující policejní vozy modrého oválu od roku 1950 do současnosti.
Za zmínku jistě stojí model Ford Galaxie představený roku 1971, jenž pod kapotou ukrýval osmiválec s objemem sedm litrů. Tehdy křižoval město New York či střežil dálnice státu California. Dalším pozoruhodným strojem byl Ford Mustang SSP z roku 1982. Vybaven pětilitrovým osmiválcem byl připraven pro stíhací jízdu. O pouhý rok později, 1983, přijíždí všem dobře známý Ford LTD Crown Victoria.
Velkým úspěchem se stal Ford Crown Victoria P71 Police Interceptor, představený v roce 1998, který zakončil svůj životní cyklus roku 2011 jako model Ford Crown Victoria P7B Police Interceptor.
Teprve před pár lety se objevil Ford Interceptor Sedan. Srdcem této policejní stíhačky je šestiválcový motor disponující dvěma turbodmychadly. Mezi výbavu patří pohon všech kol či systém kontroly mrtvého úhlu. A celou tuto pomyslnou přehlídku zakončuje nový Ford Police Responder Hybrid Sedan. Pohonem je v tomto případě čtyřválcový motor s objemem dva litry, doplněný je však elektromotorem.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?