Video od automobilky Ford ukazuje vývoj policejních vozů této značky od 50. let do současnosti.
Automobilka Ford uveřejnila v souvislosti s prezentací hybridu pro strážce zákona video představující policejní vozy modrého oválu od roku 1950 do současnosti.
Za zmínku jistě stojí model Ford Galaxie představený roku 1971, jenž pod kapotou ukrýval osmiválec s objemem sedm litrů. Tehdy křižoval město New York či střežil dálnice státu California. Dalším pozoruhodným strojem byl Ford Mustang SSP z roku 1982. Vybaven pětilitrovým osmiválcem byl připraven pro stíhací jízdu. O pouhý rok později, 1983, přijíždí všem dobře známý Ford LTD Crown Victoria.
Velkým úspěchem se stal Ford Crown Victoria P71 Police Interceptor, představený v roce 1998, který zakončil svůj životní cyklus roku 2011 jako model Ford Crown Victoria P7B Police Interceptor.
Teprve před pár lety se objevil Ford Interceptor Sedan. Srdcem této policejní stíhačky je šestiválcový motor disponující dvěma turbodmychadly. Mezi výbavu patří pohon všech kol či systém kontroly mrtvého úhlu. A celou tuto pomyslnou přehlídku zakončuje nový Ford Police Responder Hybrid Sedan. Pohonem je v tomto případě čtyřválcový motor s objemem dva litry, doplněný je však elektromotorem.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?