Švýcarská hodinářská značka Hublot uvádí na trh novou speciální edici svých hodinek. Ta odkazuje na oslavu 70. výročí značky Ferrari.
Na návrh exkluzivního doplňku dohlížel sám hlavní designér značky Ferrari Flavio Manzoni. Nejnovější hodinky mají označení Hublot Techframe Ferrari 70 Years a jsou opravdovým skvostem, který by neměl chybět na ruce každého bohatého muže vlastnící Ferrari.
Hodinky přijdou ve třech provedeních, z nichž každé vznikne v počtu pouhých 70 exemplářů. Jedná se o verze King Gold, Titanium a PEEK Carbon. Každý název pak vypovídá o tom, z jakého materiálu jsou hodinky vyrobeny. V hodinkách najdeme kalibr HUB6311 s rezervou nátahu pět dnů.
V rámci exkluzivity bude na spodní straně pouzdra hodinek uvedeno sériové a pořadové číslo v rámci limitované edice. Každý majitel tak bez ohledu na variantu dostane unikátní doplněk, který jen tak někdo mít nebude. A cena? K té se zatím Hublot odmítl vyjádřit.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?