Nedávno provedený facelift Fordu Mustang způsobil u někoho značný rozruch. Může za to jeho "psí" přední část. Proto americký výrobce s novým prvkem výbavy, který má Mustanga více zkrášlit.
Nečekejte však nic po designové stránce. Po vzoru britských Jaguarů přibylo v kabině Mustanga po faceliftu pulsující tlačítko pro nastartování. Od okamžiku otevření dveří a až po nastartování tak tlačítko 30x za minutu blikne. A jestliže se ptáte, proč právě tolikrát, odpovědí je klidová tepová frekvence koně Mustang.
Když to porovnáme s automobilkou Jaguar, u těchto modelů startovací tlačítko blikne dokonce 72x za minutu. I zde je odkaz na zvíře, tentokrát srdce jaguára při klidové tepové frekvenci. Díky tomu tak zde máme dvě auta, která se tváří, jako by byla zvířetem.
A mimochodem, omlazený Ford Mustang dorazí na evropské trhy letos na podzim. V USA jsou přijímány první objednávky, ovšem cena za evropské provedení zatím známa není.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?