Nedávno provedený facelift Fordu Mustang způsobil u někoho značný rozruch. Může za to jeho "psí" přední část. Proto americký výrobce s novým prvkem výbavy, který má Mustanga více zkrášlit.
Nečekejte však nic po designové stránce. Po vzoru britských Jaguarů přibylo v kabině Mustanga po faceliftu pulsující tlačítko pro nastartování. Od okamžiku otevření dveří a až po nastartování tak tlačítko 30x za minutu blikne. A jestliže se ptáte, proč právě tolikrát, odpovědí je klidová tepová frekvence koně Mustang.
Když to porovnáme s automobilkou Jaguar, u těchto modelů startovací tlačítko blikne dokonce 72x za minutu. I zde je odkaz na zvíře, tentokrát srdce jaguára při klidové tepové frekvenci. Díky tomu tak zde máme dvě auta, která se tváří, jako by byla zvířetem.
A mimochodem, omlazený Ford Mustang dorazí na evropské trhy letos na podzim. V USA jsou přijímány první objednávky, ovšem cena za evropské provedení zatím známa není.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?