To, že se někdy najde zapomenutý supersport ve stodole, je celkem raritní historický okamžik. Co když ale slavné sportovní auto stojí jen tak na ulici?
Tohle přesně je případ z Londýna. Tam stojí již delší dobu tmavé Ferrari 456 GT. Luxusní GT bylo vyráběno v letech 1992 až 1998 a jedná se o jeden z mála čtyřmístných modelů značky. O to víc je jeho kult cennější, když vezmeme v potaz, že vyrobeno bylo pouhých 1548 exemplářů.
S celou zprávou o zapomenutém italském sportovním voze přinesl britský deník The Sun. Podle něj je vůz zaparkován na ulici Hans Crescent v londýnské čtvrti Knightsbridge. Podle dostupných informací zde vůz stojí lehce přes dva roky a nikdo se k němu nehlásí. Navíc, když si všimnete žluté výzvy na čelním okně, vůz již delší dobu nemá zaplacenu silniční daň.
Proč tam vůz stojí bez povšimnutí, to nikdo neví. Pod jeho kapotou však standardně najdeme atmosférický vidlicový dvanáctiválec s výkonem 442 koní a točivým momentem 550 Nm. I dnes by s ním navíc měl práci i ten nejostřejší hothatch na trhu, jelikož už tehdy dovedlo 456 GT zrychlit z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?