Aktuálně se na trhu se sportovními auty objevuje z nabídky Fordu jen Focus RS. Časem by se ale měla ukázat celá plejáda dalších ostrých fordů, nikoliv však z řad osobáků.
Podle informací z automobilky se totiž logo RS přilepí kupříkladu na SUV Ford Kuga. Podle zástupců značky pak máme čekat hodně kvalitní produkt. Stranou tak půjdou laciné plasty navíc anebo přehnaný body kit karoserie.
Především u Kugy se tak bude muset Ford snažit, aby vše vypadalo co nejpřirozeněji. Součástí edice RS tak bude nejspíše jen decentní přiostření vzhledu, kabiny a doufejme i motoru. Jenže tím vše neskončí. Podle Fordu se totiž současný trend neodklání od sportovně vypadajících a jezdících SUV.
Máme tedy do budoucna čekat něco dalšího? To je ve hvězdách. Každopádně my v redakci bychom raději viděli novou Fiestu RS či Mondeo ST. Americký trh přitom druhý zmíněný vůz má, ovšem Evropa díky emisním regulím ne. A to je možná škoda, co říkáte?
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?