Aktuálně se na trhu se sportovními auty objevuje z nabídky Fordu jen Focus RS. Časem by se ale měla ukázat celá plejáda dalších ostrých fordů, nikoliv však z řad osobáků.
Podle informací z automobilky se totiž logo RS přilepí kupříkladu na SUV Ford Kuga. Podle zástupců značky pak máme čekat hodně kvalitní produkt. Stranou tak půjdou laciné plasty navíc anebo přehnaný body kit karoserie.
Především u Kugy se tak bude muset Ford snažit, aby vše vypadalo co nejpřirozeněji. Součástí edice RS tak bude nejspíše jen decentní přiostření vzhledu, kabiny a doufejme i motoru. Jenže tím vše neskončí. Podle Fordu se totiž současný trend neodklání od sportovně vypadajících a jezdících SUV.
Máme tedy do budoucna čekat něco dalšího? To je ve hvězdách. Každopádně my v redakci bychom raději viděli novou Fiestu RS či Mondeo ST. Americký trh přitom druhý zmíněný vůz má, ovšem Evropa díky emisním regulím ne. A to je možná škoda, co říkáte?
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?